Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse asiasta yli, tarvitsen apua!

Vierailija

Olin 7-vuotias kun minua käytettiin hyväksi parisen kuukautta. En silloin vielä tajunnut asiasta mitään enkä uskaltanut/pystynyt tekemään mitään. Tämä henkilö oli meidän perhetuttu ja silloin 13-vuotias. Äitini tietää asiasta ja käyn usein psykoligilla, mutta en silti tunnu saavan tarpeeksi apua. Minulla on todettu vakava masennus ja syön siihen lääkkeitä, minulla on jonkinlainen syömishäiriö mistä en kerro kenellekkään. En pysty olemaan itseni kanssa sujut ja olen jatkuvasti todella löysissä vaatteissa, pelkään että jos olen tiukoissa ja vaikka shortseissa nii minut on helpompi raiskata. Olen ollut ja olen vieläkin hyvin itsetuhoinen ja ajatellut itsemurhaa ja meinannut muutamaan otteeseen tehdä sen. Pyytäisin että joku ihminen jolle on tapahtunut todella nuorena samankailtaista, puhuisi minulle ja kertoisi miten on päässyt asiasta eteenpäin. Tiedän etten ikinä pysty pääsemään asiasta yli, mutta en näe itselläni minkäänlaista tulevaisuutta enää. Ja pahin asia tässä on se että tämä ihminen asuu samalla paikkakunnalla kuin minä. Pyydän, että joku kertoisi minulle miten pystyisin olemaan oma itseni. En pysty harrastamaan seksiä joten minun seurusteluista ei ole tullut mitään ja se pahentaa itsetuntoani.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat