10 kysymystä lasten hiuksista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (11)

Vierailija

Nykysuositusten mukaan kampaajat eivät saa värjätä alle 16v hiuksia...

Hiusvärit allergiselle/paljon värjäävälle jopa tappavaa myrkkyä.

Vierailija

Itse värjäilin ahkerasti nuorempana punaisella/mustalla ja 19-vuotiaana minulle olikin jo kehittynyt PPD-allergia. Värjäilin vielä silloinkin kun päänahkaa kirveli ja sain pahan ihottuman päänahkaan aina värjäyksen jälkeen. Lopetin vasta kun alettiin uutisoimaan äkillisistä kuolemista ja naaman turpoamisesta värjäyksen yhteydessä. Nyt käytän vain puhdasta hennaväriä - tukka kiiltää ja on terve.

Toivottavasti saataisiin pian jokin korvaava aine PPD:lle. Siinä on aika tuju myrkky hierottavaksi suoraan iholle.

Vierailija

Pienten lasten, varsinkin kiharahiuksisten poikien, hiusten leikkaaminen tuntuu olevan jotenkin harvinaista, liekö syynä ihanat kiharat vai vanhempien toive tytöstä, usein nimittän näkee pieniä poikia jotka näyttävät pitkine kiharoineen ihan tytöiltä, tuskin se vielä lasta häiritsee, mutta onhan se esim. kehujalle noloa kun toteaa että ompa teillä nätti tyttö ja vanhemmat sanookin että juu onhan se meidän Matti nätti poika :)

Vierailija

Ihan vinkkinä että älkää  leikatko lapsillenne polkkatukkaa!

äitini leikkasi aina sen minulle, ja kerran riitti ja leikkasin saksilla hiukset tooosi lyhyiks. semmoset traumat jäi että huh huh. voisi nykyään sopia lyhyet hiukset mutta tulee aina lapsuus mieleen lyhyistä ja ne traumat :(

Vierailija

Veljenpoika ei anatanut leikata omia hiuksiaan, kun siskollakin on pitkät ja sedällään (toisella veljelläni).... En itse edes ymmärrä mikä juttu on siinä että tytöillä on pitkät hiukset ja pojilla lyhyet. Meillä oli kaikilla sisaruksista lyhyet hiukset, vaihtelevalla mallilla, kun kiharaan on vaikeaa mitään tarkkaa saadakkaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat