Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen rokotusohjelma ja diabetes

Vierailija

Hei kaikki diabeetikkolasten vanhemmat!(miksei toki muutkin)

Tässä aamutuimaan asiaa mietittyäni ajattelin jakaa tämän muillekkin..

Oletteko kukaan koskaan miettinyt että voisiko meillä suomessa rokotuksilla olla jokin yhteys lasten diabetekseen?! Nykypäivänä diabetes on lisääntynyt huomattavan paljon etenkin lapsilla.Voisiko rokotteissa mahdollisesti olla jotain ainesosia jotka tuhoaa haimaa.

Ja nämä "ylimääräiset" rokotteet jotka ovat vapaaehtoisia ja itse maksettavissa,olisiko niissä myöskin jotain häikkää?Niin paljon olen kuullut ja on ollut puheenaiheena kun lapsia on vammautunut ja sairastunut koviinkin sairauksiin että tulipa väkisinkin mieleen moinen.

Onko kellään muulla herännyt tällainen asia mieleen?

Itselläni on kaksi poikaa joista toinen on diabeetikko.Nyt 6vuotias poika joka sairastui db:n 1v7kk iässä.En ole lähtenyt mihinkään ylimääräisiin rokotuksiin mukaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Ihan samoja rokotteita annetaan pitkin Eurooppaa ja on annettu pidempäänkin kuin meillä. Silti jostain syystä Suomi on yksi johtavista lasten diabetesmaista, eikä muissa maissa ole tällaista ilmiötä nähty. Diabetestutkimusta on myös tehty pitkään ja varsin nimekkäiden henkilöiden vetäminä ympäri maailmaa. Eiköhän tämä näkökulma ole tullut myös tutkituksi. Löytäisitköhän itse asiallista tutkimustietoa esim. Diabetesliiton sivuilta? Jaksamisia diabeteksen hoitoon.

Uusimmat

Suosituimmat