Mitä ajatuksia herättää 34v mies joka seurustelee 22v naisen kanssa?

Vierailija

Uskotko, että mies voi olla tosissaan ikäerosta huolimatta?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Taitaa olla mieskin ihan lapsi. Ehkä se suhde kasvattaa kumpaakin tai sitten ei. Mistähän tuollainenkin pariskunta keskustelee keskenään? Alkoholista, bilettämisestä ja seksistä? Vai onko se semmoinen small talk- suhde? Tulee mieleen, että mies on jotenkin kehityksessä jäänyt jollekin asteelle eikä halua kasvaa aikuiseksi. Etsii ikuista nuoruutta nuorten tyttöjen kautta. 22-vuotiaalla on vielä aivojenkin kehitys kesken. En ymmärrä. Veikkaan pelkkää panosuhdetta ja sellaista "hei mitä kuuluu, lähetkö baariin, tuotko minulle juotavaa, käyn ensin lenkillä tai sitten käyn ensin tupakalla".

Vierailija

Voi olla, että tyttö on kyllästynyt hetkellisesti oman ikäluokkansa poikiin ja hakee vaihtelua. Tuossa iässä panokumppanit terveellä naisella vaihtuu tiheään tahtiin. Ei takuulla pysty mies pitämään tyttöstä muutenkuin alistamalla, jos tyttö ei ole ihan tolvana ja sokea. Ikäero aiheuttaa mustasukkaisuutta. Tyttö voi kadehtia miehen kokemuksia. Mies pelkää menettävänsä tytön, koska ei tuon ikäinen terve nainen oikeasti pitkään viihdy, muuta kuin seksin ja kokemusten takia, tuon ikäisen miehen matkassa.

Vierailija

"Tuossa iässä panokumppanit terveellä naisella vaihtuu tiheään tahtiin."

Ei se mikään sairaus ole, jos haluaa seurustella vakavasti ja on rakastunut.

Vierailija

22v:n elämänkokemuksista ja tosi syvällisistä ajatuksista sen paremmin kuin tulevaisuudestakaan se mies tuskin haluaa keskustella henkeviä. Ei ole vaikee arvata että mitähän se haluaa.. nuken jota voi ohjailla kun itsellä ei taidot riitä oman ikäisiin.

Vierailija

Itse aloin seurustelemaan mieheni kanssa 22 vuotiaana, hän oli silloin 32v. Olemme asuneet nyt yhdessä 6 vuotta, olleet kihloissa 4. Kuukausi sitten syntyi meidän esikoisemme....

Vierailija
Vierailija

Voi olla, että tyttö on kyllästynyt hetkellisesti oman ikäluokkansa poikiin ja hakee vaihtelua. Tuossa iässä panokumppanit terveellä naisella vaihtuu tiheään tahtiin. Ei takuulla pysty mies pitämään tyttöstä muutenkuin alistamalla, jos tyttö ei ole ihan tolvana ja sokea. Ikäero aiheuttaa mustasukkaisuutta. Tyttö voi kadehtia miehen kokemuksia. Mies pelkää menettävänsä tytön, koska ei tuon ikäinen terve nainen oikeasti pitkään viihdy, muuta kuin seksin ja kokemusten takia, tuon ikäisen miehen matkassa.

" Tuossa iässä panokumppanit terveellä naisella vaihtuu tiheään tahtiin."

NO JUST! Minä olen 22-vuotias ja tasan yksi panokumppani mulla ollut, ja saman miehen kanssa olen edelleen. Meillä yksi lapsi ja toinen tulossa.

Ja mun mies onkin mua 19 vuotta vanhempi, hah! Ei ole jälkeenjäänyt yksilö, enkä minä yritä korvata isääni. Molemmat ollaan terveitä aikuisia ihmisiä, jotka eivät näe asioita ihan noin mustavalkoisesti kuten tämän yhden tekstin kirjoittaja.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

" Tuossa iässä panokumppanit terveellä naisella vaihtuu tiheään tahtiin."

NO JUST! Minä olen 22-vuotias ja tasan yksi panokumppani mulla ollut, ja saman miehen kanssa olen edelleen. Meillä yksi lapsi ja toinen tulossa.

Ja mun mies onkin mua 19 vuotta vanhempi, hah! Ei ole jälkeenjäänyt yksilö, enkä minä yritä korvata isääni. Molemmat ollaan terveitä aikuisia ihmisiä, jotka eivät näe asioita ihan noin mustavalkoisesti kuten tämän yhden tekstin kirjoittaja.

Ainiin ja lisäänpä vielä sen, että mies ei myöskään ole ollut muiden kanssa sängyssä ennen minua. Tiedän, uskomattomalta kuulostaa ja vaikea sitä oli minunkaan 18-vuotiaana uskoa. Miehellehän tuollainen tunnustus on vain "nolo" asia, koska miestenhän kuuluu saada naista jo tyyliin riparilla. 

Mitenkö saadaan juttumme toimimaan näin suurella ikäerolla? Helposti. Minä olen aina ollut ikäistäni kypsempi tapaus (ja saanut kuulla tästä jo niin miljoona kertaa mm opettajilta koulussa, vanhemmilta) etten kestäisi ikäisteni poikien kanssa seurustelua.

nro.9

Vierailija

Uskovaiset on asia erikseen. Lest. Kaksinaamaista ihmistyyppiä. Miksi jotkut ihmiset vakuuttelevat olevansa ikäistään kypsempiä? Tai neitsyys on jotain tavatonta?Ylireagointi on aina merkki ongelmasta. Miksei puhuta älykkyyseroista tai siitä kuinka tyhmät ovat onnellisempia kuin ne, jotka ajattelevat syvällisemmin ja ovat herkempiä? Itsekkäät ihmiset ovat ärsyttäviä. Heh, ylireagoin. En ymmärrä edes naisia, jotka ovat liukuhihnatuotantoa ja kuvittelevat, että mies ja lapsi ovat jotain arvoa-antavaa. On hyvä, jos jonkun ihmisen itsetunto nousee, kun hän vakuuttelee asioita itselleen. Meitä on moneen junaan. Jumalan tahto on... ? Kaikilla on oma tiensä. Itse en valitsisi esim. että sitoutuisin itseäni huomattavasti vanhempaan kumppaniin. On kuitenkin olemassa ihmisiä, jotka ovat tasaisia kuin pöytä. Mikä käy toiselle, ei välttämättä käykään toiselle. Enkä myöskään "ylpeilisi" sillä ominaisuudella, että näytän ikäistäni vanhemmalta tai olen kypsempi kuin ikäiseni. En edes mainitsisi asiasta. Minua se seikka lähinnä hävettäisi. Meitä on monenlaisia.

Vierailija
Vierailija

Ei kai rakkaus ikää katso? Mun porukoilla on "iso ikäero", rakastavat toisiaan yhä 37 yhteisen vuoden jälkeenkin. :)

Joskus toimii, joskus ei. Voimakastahtoinen ei ainakaan ala alistujaksi. Ihanne olisikin tasapainoinen suhde. Henkinen yhteenkuuluvuus. Jonkinlainen rauha ja turvallisuuden tunne. Mutta sen voi saavuttaa yksinkin. Kuinka moni ihminen oikeasti edes tietää, mitä on todellinen rakkaus? Itse ainakin jouduin pohtimaan sitä todenteolla. Minulla oli suhde, joka toimi fyysisellä tasolla erinomaisesti, mutta kumppani pyrki alistamaan henkisesti ja nöyryytti. Uskonnon nimissä tehdään myös paljon pahaa.

Vierailija
Vierailija

Uskovaiset on asia erikseen. Lest. Kaksinaamaista ihmistyyppiä. Miksi jotkut ihmiset vakuuttelevat olevansa ikäistään kypsempiä? Tai neitsyys on jotain tavatonta?Ylireagointi on aina merkki ongelmasta. Miksei puhuta älykkyyseroista tai siitä kuinka tyhmät ovat onnellisempia kuin ne, jotka ajattelevat syvällisemmin ja ovat herkempiä? Itsekkäät ihmiset ovat ärsyttäviä. Heh, ylireagoin. En ymmärrä edes naisia, jotka ovat liukuhihnatuotantoa ja kuvittelevat, että mies ja lapsi ovat jotain arvoa-antavaa. On hyvä, jos jonkun ihmisen itsetunto nousee, kun hän vakuuttelee asioita itselleen. Meitä on moneen junaan. Jumalan tahto on... ? Kaikilla on oma tiensä. Itse en valitsisi esim. että sitoutuisin itseäni huomattavasti vanhempaan kumppaniin. On kuitenkin olemassa ihmisiä, jotka ovat tasaisia kuin pöytä. Mikä käy toiselle, ei välttämättä käykään toiselle. Enkä myöskään "ylpeilisi" sillä ominaisuudella, että näytän ikäistäni vanhemmalta tai olen kypsempi kuin ikäiseni. En edes mainitsisi asiasta. Minua se seikka lähinnä hävettäisi. Meitä on monenlaisia.

Sanoit että hävettäisi. Oikeassa olet, muistan kuinka monet kerrat joskus 15-18-vuotiaana toivoin, että olisin ollut hiljaa tai toiminut typerämmin, koska kaverit sitten pilkkasivat minua milloin mummoksi ja milloin "sä oot yks ihme-aikuinen"-nimityksiä sain kuulla.

Nykyään en jaksa välittää. Ja en ylpeile asialla, kerroinpahan vain.

Mutta kyllä mua saa ärsyttää se, jos ihmiset kyseenalaistavat valintojani, esimerkiksi juuri kumppaninvalinnassa. Ja siis juuri tuollaisia ikään liittyviä kyseenalaistamisia, sekä jotain Dr.Phil-tulkitsemista, että haen tässä jotain turva-/isä-hahmoa vanhemmasta miehestä.

Miksei kaksi aikuista ihmistä voi olla vian yhdessä ilman sen kummempia analysointeja? Jos kaks 33-vuotiasta on yhdessä, tai 21- ja 23-vuotias, niin sitä ei kukaan kummastele. Tai jos on 40- ja 50-vuotias pari. Sitten jos iät ovatkin 22 ja 40 niin kyseessä on heti hulttio 40-vuotias ja isä/äitihahmoa etsivä 22-vuotias.

En kiellä, etteikö olisi tapauksia, joissa kuvio ei ole ihan "normaali", mutta ennakkoluulot ne ovat pahimmasta päästä.

T. 9 ja 10.

Vierailija

ei tuo vielä mitään....mutta jos samanikäinen tyttö löytää baarista 48-vuotiaan ja jää siihen päihdeongelmaiselle elättäjäksi... niin siinä olen kyllä miettinyt, että mahtaa suku olla tytöstä ylpeä.

Vierailija

Itse 36 mies ja avopuoliso 23 nainen. Tavattiin aikoinaan yhteisellä työreissulla, jolla intohimoa riitti molemmin puolin. Myöhemmin tavattiin uudestaan ja tottakai vähän järkytyttiin ikäerosta joka ei aiemmin tullut puheeksi.

Nyt ollaan asuttu reilu kaksi vuotta avoliitossa, saatu yksi kaunis tytär ja ens kesänä naimisiin. Mitään alistamista ei oo ollut puoleen eikä toiseen, vaan ihan hyvässä yhteisymmärryksessä mennään eteenpäin :) Että siinä teille. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat