Kiukuttaa ja harmittaa

Vierailija

Mieheni ei muista minua merkkipäivinä :(

Itse tykkään järjestää kaikenlaisia yllätyksiä miehelle hänen merkkipäivinään ja odottaisin edes jotain pientä huomionosoitusta omana merkkipäivänäni.

Tiedän että mieheni rakastaa minua yli kaiken, mutta se pieni lahja/kukka tms olisi kiva joskus saada.

Lapsellistahan tämä on 4-kymppisen akan kitistä näin pienestä asiasta, mutta nyt se tuntuu taas suurelta =)

Kommentit (1)

Vierailija

Miten on ymmärrettävä lause "tiedän että mieheni rakastaa minua yli kaiken" kun kuitenkaan sama mies ei pientä lahjaa, vaikkapa kukkaa, suostu ostamaan vaikka tietää miten tärkeää se sinulle olisi? Mitäs se rakkaus sitten on? Miten se ilmenee teillä? Mistä sen päättelet? Onko teillä roppakaupalla isoja toiveita jotka ovat yhteisiä ja jotka toiveutetaan? Tai onko sinulla liikaa pieniä toiveita, niin että miehesi ei mitenkään voi kaikkia muistaa?

Minulle rakkaus on sitä että toinen ihminen otetaan huomioon, esimerkiksi toisen ihmisen toiveet - ja hyvänen aika varsinkin kun ne ovat pieniä toiveita eivätkä millään turkki-timanttisormus-linjalla. Tunnetko sinä miehesi pienet toiveet? Otatko sinä hänen pienet toiveensa huomioon?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat