Vinkkejä ja leikkejä tytön 12v synttäreille

Vierailija

Tarvitsisin pikaisesti vinkkejä tytön 12v synttäreille, pelit ja leikit vielä hakusessa. Noin 11 tyttöä paikalla ja ohjelmaa tarvitaan siksi, että ovat aika riehakkaita ja menee hulinaksi jos ei mitään tehdä. :)

Synttärit tämän kuun lopussa, kaunis kiitos kaikille vastanneille! :)

Kommentit (11)

Vierailija

En järjestäisi enää tuon ikäisille tytöille mitään suunniteltuja yhteisleikkejä. Tytöt ovat todennäköisesti mieluiten keskenään ja keksivät tekemisensä itse. Äitinä olisin mieluiten taustalla tarjoilua hoitamassa ja pitämässä hieman tyttöjä silmällä.

Vierailija

-pullonpyöritys (etukäteen kehitellyt tehtävät ja totuudet, jos niitä halutaan kysyä)

-joku musa- tms. tietovisa?

-twister 

-jos löytyy joku pelikonsoli, niin semmosta vois tietty pelailla (tyyliin Wii tms.), mutta toisaalta 11 on aika paljon jos kaikki pelaa vuorotellen...

-murhaaja 

-vettä kengässä

Noi nyt on sellasia mistö ite muistelen ton ikäsenä tykänneeni... 

Vierailija
Vierailija

En järjestäisi enää tuon ikäisille tytöille mitään suunniteltuja yhteisleikkejä. Tytöt ovat todennäköisesti mieluiten keskenään ja keksivät tekemisensä itse. Äitinä olisin mieluiten taustalla tarjoilua hoitamassa ja pitämässä hieman tyttöjä silmällä.

Leikkejä tulee vain pari kolme ja lopun aikaa saavat keksiä ajanvietteensä itse. Lahjojen availuun ja syömiseen kuluu sen verran aikaa, että loppua kohden saavat viihdyttää itseään trampoliinilla ulkona. :)

Terveisin aloittaja :)

Vierailija
Vierailija

-pullonpyöritys (etukäteen kehitellyt tehtävät ja totuudet, jos niitä halutaan kysyä)

-joku musa- tms. tietovisa?

-twister 

-jos löytyy joku pelikonsoli, niin semmosta vois tietty pelailla (tyyliin Wii tms.), mutta toisaalta 11 on aika paljon jos kaikki pelaa vuorotellen...

-murhaaja 

-vettä kengässä

Noi nyt on sellasia mistö ite muistelen ton ikäsenä tykänneeni... 

Kiitos vinkeistä! Jotain tietovisaa voisin tytöille kehitellä. :)

Lisää vinkkejä! ;)

Terveisin aloittaja

Vierailija

Mitä helvettiä nuo lainatarjoukset on??? Niitä on vähän joka ketjussa nykyään!

Mutta siis... 12-vuotiaan synttäreille en minäkään lähtisi mitään erikoisempia leikkejä keksimään. Jos sattuu kotoa löytymään jokin pelikonsoli, esim Wii tai xbox 360 kinect millä voivat kisailla toisiaan vastaan.

Tietovisat, pullonpyöritys (enemmän tehtäväpainoitteinen) ja myös levyraati. Levyraatiin riittänee :) ja :(  ellei halua ihan pisteyttää touhua.

Vierailija

Meillä aikanaan kun tytär oli 12 vuotias niin keksin Aarteenetsinnän ohjelmanumeroksi, ei tarvittu muuta ohjelmaa. Eli kiertelin kaupoissa ja ostin kauniita sormuksia, hiuspinnejä, rannekoruja, kaulakoruja, meikkejä..edullisesti ja sitten laitoin ne pieniin pusseihin. Piilotin ne pieneen lähimetsään missä ei ollut vaaranpaikkoja ja suuntasimme sinne sitten niitä etsimään. Minä hoidin mehu- ja pikkupitsapaikkaa ja tytöt tulivat aina innoissaan näyttämään mitä olivat löytäneet, kaikki löysivät ja kukaan ei jäänyt ilman sillä pusseja kertyi aina paljon ja vieraita oli noin 5-7.

Kahden lapsen ippä

No mä en pitänut tossa iässä kovin kummosia syttäreittä esim kaksi kaveria yötä tai pari kaveris sukusyttäreille tyttöt oli enimmäkseen omissa oloissaan kävivät herkkupöydässä sitten taas painuivat tytön huoneeseen ja välillä kävivät näyttäytymässä tai sitten olivat muitten vieraitten kanssa olohuoneessa tai sitten olivat ulkona ei sen kommosempaa

Vierailija

Mulla oli tuossa iässä aina SingStar-bileet ja kakkua ym herkkuja 😃 Kaikilla oli aina hauskaa ja jos ei halunnut yksin laulaa mikkiin, niin sitten laulettiin kaikki yhdessä 😊 Se oli sitä aikaa kun singstaria alkoi juuri saamaan Suomessa ja suomenkielisiä lauluja ei levyillä vielä ollut, joten oli aika haastavaa toki laulaa kaikki englanniksi, kun kavereiden ikähaarukka oli 10-14

Vierailija

Mulla on 10pvn päästä synttärit 16.9 täytän 12.v olisiko kellään mitään ideoita mitä voisi tehdä synttäreillä koska en halua että kaikki tekee vaan jtn omia juttuja koska sitten on tylsää

12v

Moi! En tiiä käykö kukaa täällä enää. Mul on 12v synttärit noin kuukauden päästä. Sinne on tulossa 9 tyttöö. 2 jää yöks. Päivä ohjelman mä oon jo keksiny.
eli siin ei tarvi apuu.
mut ne alkaa 3 ja loppuu puol 5.
sit ku kello on puol viis nii mitä me teen niitten kaa jotka on jääny yöks!! Ainaki katotaa elokuva herkkujen kaa mut mitä muuta??
yö kylään jääneet on molemmat 12v (toinen tosin vasta täyttää myöhemmin sinä vuonna)
ja sitte siinä päivällä jotain kisoi meinasin mut en tiiä vaa mitä nii ideoita??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat