Karkin syöttäminen kolmivuotiaalle

Vierailija

Apua! Olen yrittänyt pitää lapseni ruokavalion suht terveellisenä. No, makkaraa paistetaan joskus ja makeitakin syödään, mutta haluaisin pysyvän muutamassa kerrassa/ viikko ja silloinkin mieluummin vaikka leivonnaisia. Kovia karkkeja en antaisi kolmivuotiaalle vielä ollenkaan, koska ovat oikeita lisäainepommeja. Kun makeita syödään, niin ne ovat kunnon ruoan jälkeen syötäviä jälkiruokia, eivät mahantäytettä. Kylässä, jne.saatetaan tehdä poikkeuksia.

Mutta mutta... lapsi viettää sovitusti useamman päivän viikossa isänsä luona. Isä ei näe karkin syönnissä mitään ongelmaa ja kun olen yrittänyt kertoa, mikseivät karkit ole kolmivuotiaalle hyväksi, hän on kokenut sen nipotuksena ja neuvomisena ja todennäköisesti yritykseni vain herätti uhmaa ja pahensi siten tilannetta. Lapsen jutuista ja sattumalta tavatessa näkemäni perusteella isän luona eletään eineksillä ja karkki on jokapäiväistä ja kuuluu oleellisesti esim. kauppareissuun.

Mitä tekisitte minun sijassani?

Kommentit (2)

Vierailija

en mitään. ei se lapsi siihen kuole. Pahempaa on jos alatte sättiä toisianne ja pilaatte lapsen mielikuvaa isistä/äidistä. Tärkeää on että tapaavat, eikö totta?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat