heelp..?

Vierailija

mooikka!! mulla ois vähä asiaa ja kysyttävää, mielipiteitä sunmuuta semmosta! eli nyt täs nopee pikane esittely et oon 15 vuotiaas tyttö 160cm 46kg...

anoreksia tms syömishäiriö juttu...
enoo ihan perillä mun elämästä ja sillee... oon ihan hukassa, vihanen ja masentunut. kun katon peilii nään vaan ruman läskin tuijottavan takas ja haluun sen pois!! muttakun terkka sanoo että oon liian laiha, ja nyt kohta menossa syömisterapeutilla ja psykolle, muttakun en mun mielestä oo lähelläkään liian laihaa... haluisin laihtua, mutten kuitenkaan!! haluun nätit sopusuhtaset muodot, mutten haluakkaan kun haluun läskit pois!! en tiiä... haluun laihtua ja joskus mun mieli voittaa ja sitte paastoon ja käyn rääkkäyslenkillä, mutta sitten kuitenkin joskus SYÖN! mässään kavereiden kaa ja sillee... en ns. pelkää ruokaa, mutta joskus ihan oksettaa... mulla on vähä niinkun kai kaks puolta tai jotai?? mun ns. mieli on sitä mieltä että: laiha, älä syö, lenkille nyt tai kuolet ylilihavuuteen jne... ja sitten no... mää oon että: terve, sopusuhtanen, muodot jne.. niin ns. taistelen niitten kahen välillä! kun haluun laihtua mutta en haluu..! entiiä... en osaa selittää...... toivoisin oikeesti apua kun oon ihan hajalla ja hukassa! terkalle en voi puhua koska terkkojen tehtävä on ylireagoida kaikkeen, niin oisin varmaan tiputuksessa sen jälkee jos kertoisin asiat miten ne oikeesti on... oon mää sille kuitekin jotain kertonu ja sen takia just syömisterapeutti ja psyko. äitille jos puhun niin se vaan suuttuu! se ei vaan ymmärrä mua enkä uskalla puhua sille...
auttakaa mua!!:( kokemuksia, mielipiteita jne!!!!! kiitos oikeesti!

mua pelottaa et jos mun ''mieli'' saa ''vallan''... tai jotain tällästä, anteeks etten osaa selittää

Kommentit (1)

Vierailija

suurin kysymys siis olis varmaan se että onko teijän mielestä syytä huolestua jostain syömishäiriöstä/anoreksiasta tai jostain??!

terveisin ''heelp..?'' tekstin kirjoitttaja.. (jatkoin vaan tota hirveetä kirjotusta ns. siihen olennaisempaan juttuun tällä kun unohin sen tohon kirjottaa..) mutta kertokaa tosiaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat