Mitä lahjaksi opelle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Äidilläni oli tapana tehdä joka kevät itse salaattikastiketta, paljon parempaa kuin kaupan valmiit ja opettajat pitivät siitä kovasti. Kun tekee tarpeeksi ison satsin, siitä riittää myös valmentajille ym. joita haluaa kiittää kuluneesta vuodesta/kaudesta. 

Vierailija

Näille hyvin tienaaville ja lomaileville ei pidä antaa mitään lahjoja. En minäkään saa mitään lahjoja, vaikka olen koulussa töissä. Opettajat ovat virkamiehiä. Eikö virkamiesten lahjonta ole laissa erikseen kielletty? Sitäpaitsi koska olen nähnyt, ei opettajat niitä lahjoja erikseen arvosta. On aivan sama saako niitä tuikkukippoja ja muuta krääsää ;)

Vierailija

Sain itse viime keväänä yhdeltä naperojumppalaiselta "kimpullisen" raparpereja ja olin niin otettu tuosta ideasta. Niin paljon turhaa tuli päiväkoti aikana keväällä ja jouluna vaikka olin vaan laitoshuoltajana. Kukat oli mielestäni parhaimpia ja sit just joku käsirasva, shampoo, karkki- ja keksipurkit yms. Itsekin suosin sellaista mistä ei jää loppujen lopuksi mitään käteen, koska kaikilla on kuitenkin se oma tyyli ja kaapit notkuu kotona ylimääräistä tavaraa.

Tänä keväänä tyttöni on viimeistä vuotta päiväkodissa/eskarissa niin hän vie hoitajilleen itse suunnittelmansa kangaskassit - käytännöllinen, mahdollisesti tarpeellinen ja ekologinen

Vierailija

No jos et keksi mitään "järkevää" niin ostaisin lahjakortin, koska sillä saisi mitä haluaisi eikä mitään "krääsää". Mutta toisaalta jonkun mielestä lahjakortti saattaa olla vähän tyhmä lahja...oistaisin ainaki kukkia jos en muuta keksisi ;)

Vierailija