Sinä n.30v mies, voisitko alkaa parisuhteeseen 21v naisen kanssa?

Vierailija

Eli jos nainen olisi kaunis, luonteeltaan mukava ja kypsän oloinen vai olisiko ikä täysi stoppi?

Kommentit (4)

Vierailija

Mies saa sitten olla ruma? Ai seksisuhteeseen? Vai egon pönkittämissuhteeseen: kattokaa mulla on nuori ja kaunis -nainen? Täyttä kusetusta. Miten se nuori tyhmä nainen ymmärtäisi mistään vielä mitään? Kukaan älykkäämpi nainen ei alkaisi moiseen! En kunnioita miehiä, jotka ovat tuollaisia, mutta mitä sillä on väliä. Enkä kyllä kunniota täysin hölmöjä naisiakaan. Siinä tuntee itsensäkin nuoreksi ja haluttavaksi, kun on nuori seurustelukumppani? Onko tyhmyys joistakin kiinnostavaa tai peräti ihan kiihottavaa! Monilla miehillä on todella todella huono itsetunto. Puhumattakaan nuorten naisten valheelisesta itsetunnosta, joka perustuu pelkkään ulkonäköön. Itse erehdyin kerran ulkonäön perusteella ihastumaan ja mies oli täysi idiootti. Pinnalliset ihmiset ovat oikeasti haavoitettuja eivätkä tunnista mitään tunteita. Se on ihan sama kenen kanssa he ovat. Suhteesta ei saa mitään. Ei ainakaan, jos itse kykenee tuntemaan.

Vierailija

Viestistä ei käy ilmi sukupuoli. Kyselijä lienee nainen. Mikä ettei! Moni 21-vuotias nainen on kiinnostava ja henkisesti vahva. Kaunis nainen on wau! Tarttuisin heti syöttiin. Kirjoittajan viesti oli mielestäni ylimalkainen, epätarkka ja vaikeaselkoinen. Asia ei tullut selväksi. Olikohan tarkoitettu deittipalstalle.

Vierailija

21-vuotias ei ole mikään nainen. Sen ikäinen voi vahvistaa egoaan, itsetuntoaan, huomionpuutettaan ym. tarpeitaan olemalla vanhemman miehen kanssa. Nykyäänhän on lesbojakin. Voi valita myös vanhemman naisen. Suhde, joka vastaa kummankin tarpeisiin on toimiva, suosittelen. On eri asia olettaa olevansa viehättävä, kypsänoloinen ym. kuin olla sitä! Aina voi ottaa roolin. Ei koskaan missään nimessä kannata olla oma itsensä. Itse en tunne kovin monia mukavaluonteisia oman ikäisiäni, mutta ovat mieltyneet hakemaan tukea ja vahvistusta naiseudelleen iäkkäämmiltä herroilta. Vanhempi henkilö on kyllä etulyöntiasemassa.  Moni parikymppisistä meikäläisistä olettaa olevansa kaunis ja kypsä eikä näytä olevan edes hitusta järkeä päässä. Joskus kauneus ja järki viihtyy samassa päässä. :) Moni kaipaa ihailua ja huomiota. Ihan niin kuin lapsikin! Välttämättä se kolmekymppinen jätkäkään ei ole mikään aikuinen tai järjenjättiläinen.

Vierailija

Tottakai, mutta tajuaakohan se 20-vee, että monella kolmikymppisellä miehellä on sitten jo lapsia toisen/toisten naisten kanssa. Ja exiä. Ei ole ihan helppo pala kakskybäselle :).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat