Vierailija

mitähän tämä voisi määrältään olla? Laihdutus menossa ja luin, että yhdessä annoksessa margariinia on 40kcal. Ruisleivälle ainakin menee paljon enemmän margariinia, kun se pinta on niin uurteinen. Ilman rasvaa leipäkään ei maistu miltään, vaikka sen kuinka yrittäisi vaihtaa esim leikkeleeseen.

Kommentit (16)

Muistan ajan, kun en käyttänyt edes sitä sipaisua, vaan laitoin leivälle pelkkää tomaattia ja maksimissaan yhden ohuenohen rasvattoman kalkkunaleikkeen. Nykyisin vedän ruisleivälle puoli senttiä voita ja juustot päälle. Syön vain noita leipiä vähän harvemmin (max 1 päivässä). Eikä kiloja tarvitse miettiä.

Minusta kuulostaa kyllä tosi luotaantyöntävälle tuo virallisterveellisen ravintotiedotuksen käyttämä kieli. " Sipaisu rasiamargariinia" , no joopajoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mustakin sipaisu kuulostaa niin vähältä, mutta mitenpä sipaiset juuri ruisleivän, siis jonkun reissumiehen tyylisen? Se sipaisu katkeaa ennen kuin ehtii alkaakaan=)

en enää löytänyt kyseistä sivua, mutta mulla on se tässä kyllä paperille kirjoitettuna, kun tulostin on korjattavana=) Tässä on runsaat ruoat aamupalasta iltapalaan, kaksi lämmintä ruokaa ja vielä välipalakin. Tuntuu, että olen syönyt paljon vähemmän ja ainakin kuvitellut kalorimäärän vastaavan samaa kuin tässä...Mutta asiasta toiseen...katsoin goolella : kalorit ja sieltä pääsee virtuaaliravintolaan, jossa voi tehdä pöytävarauksen...sieltä voi " tilata" ja kone antaa jotain energiamääriä jne...en ehtinyt vielä katsoa tarkemmin....

Vierailija:

Lainaus:

mitäs teit sen jälkeen? Laitoit rasvaa roppakaupalla vai lopetit syömisen kokonaan?

Lihoa voi siten, että rasvan pihtaaminen johti minulla jatkuvaan nälkään ja verensokerivuoristorataan, jossa oli vaikea hillitä sokerinhimoaan. Makeannälkä oli niin kova, että saatoin vaikka lähteä illalla räntäsateessa kävellen 5 km lenkille ostamaan suklaata. Olin myös nälkäinen aina melkein heti aterian jälkeen, joten söin hirveän usein ja isoja annoksia.

Nyt käytän rasvaa n. 150 g päivässä eikä makeanhimo riivaa. ;)

Vierailija:

Lainaus:

Lihoa voi siten, että rasvan pihtaaminen johti minulla jatkuvaan nälkään ja verensokerivuoristorataan, jossa oli vaikea hillitä sokerinhimoaan. Makeannälkä oli niin kova, että saatoin vaikka lähteä illalla räntäsateessa kävellen 5 km lenkille ostamaan suklaata. Olin myös nälkäinen aina melkein heti aterian jälkeen, joten söin hirveän usein ja isoja annoksia.

Nyt käytän rasvaa n. 150 g päivässä eikä makeanhimo riivaa. ;)

siis tarkkailen vaan syömisiäni. Mulla on myös koko ajan nälkä, vaikka olisin juuri syönyt. Tämä on tosi piinallista. Itseasiassa löysin tänään netistä tosi hyvältä vaikuttavan päivän ruokalistan, jossa oli aika paljon syötävää...siihen nähden, mitä nälkää nyt näen, ja laskettu suurinpiirtein sama kalorimäärä, ajattelin testata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat