Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyllistäminen toimii!

Vierailija

Syyllistäminen toimii ja voi hyvin! Hieno ja toimiva keino purkaa pahaaloaan muihin  ja käyttää valtaa. Vallankäyttö se vasta on hienoa! Tuntee itsensä vahvaksi ja luo näennäistä itsevarmuutta ja -tuntoa. Eikö pahaaoloaan voi muutoin käsitellä, kun nakkaamalla kapuloita muiden rattaisiin?

Kommentit (3)

Vierailija

Loan heittoa, arvostelua ja haukkumista, sanojen vääristämistä ja tahallaan väärin ymmärtämistä. Nimettömänä Se on helppoa kun heinänteko. Aika moni tuntuu saavan kiksejä semmoisesta. Älkää työ välittäkö jotka sitä joudutte kokemaan. Loan heittäjä voi huonosti ja ne kannattaa jättää omaan liemiinsä kiehumaan.

Vierailija

Kehen toimii, kehen ei. Itse en vain osaa syyllistyä mistään, missä en ole omasta mielestäni toiminut väärin. Pikemminkin syyllistäminen näyttää heti epärehelliseltä manipuloinnilta, ja minä älähdän heti, jos tunnen, että minua yritetään manipuloida. Töissä olen kerran laittanut tällaisen pikku noidan itkemään, kun kyllästyin hänen myrkylliseen viestintäänsä. Sillä tunteella (ja työkavereiden kiitoksilla) mentiin monta viikkoa. Älkää alistuko!

Uusimmat

Suosituimmat