Näin estät trampoliinivammat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tietääkö joku mistä materiaalista kannattaisi tehdä uusi suojus jousien päälle kun vanha aivan hajalla? Sen voisi tehdä useammasta kappaleesta peräkkäin vedenkestävästä materiaalista. Trampoliini muuten ok.

Vierailija

Tunnen olevani oikea tiukkis, kun meillä on ehdottomana sääntönä (myös muille kuin omille lapsille), että trampoliinilla pompitaan vain yksi kerrallaan. Tiedän että lapsista porukalla pomppiminen olisi hirmu hauskaa ja aikuisen ei tarvitsisi silloin vahtia sääntöjen noudattamista, eli pääsisi helpommalla. Mutta kun tietää loukkaantumisriskin, niin en voi käsittää, että lähes kaikissa tuntemissani perheissä lapset saavat hyppiä kaksin tai isommallakin joukolla. tuntuu että meidän sääntöämme pidetään turhana nipottamisena.

Vierailija

on tosi hienoa että pidätte säännöistä tiukasti kiinni,meillä se ei onnistu sitten millään ja minähän pelkään kun lapset hyppii.olen mimittäin lasten mummi,mutta kiellot ei mene perille .

Vierailija

Sitä, että penskoja hyppii monta samaan aikaan trampalla, olen ihmetellyt jo pitkään. Meillä naapurustossa on iso tramppa ja siellä on monta kakaraa samaan aikaan ja koko ajan joku tiitiäinen itkee. Se, että trampan omistaja ei pidä lapsilla vuorottelua, niin vielä muidenkin lasten vanhemmat antaa omiensa olla joukko riehunnassa.

Ärsyttävää trampassa on se, kun isommat kakarat aloittaa hyppelyn puolen yön aikaan ja sitä sitten jatketaan ties kuinka myöhään. Nyt sillä ei ole väliä, mutta kesällä, kun ikkunoita on pidettävä helteellä auki, on hermo tiukalla. Säätöä käytöstapoihin ja muiden huomioimiseen. Kaikki kun ei voi olla aamuisin pitkään nukkumassa.

Vierailija
Vierailija

on tosi hienoa että pidätte säännöistä tiukasti kiinni,meillä se ei onnistu sitten millään ja minähän pelkään kun lapset hyppii.olen mimittäin lasten mummi,mutta kiellot ei mene perille .

Sehän on kasvatuskysymys. Jos ei totella, ei käytetä tramppaa ollenkaan. Meillä on tasan yhden hyppijän sääntö tai ei hyppelyä ollenkaan.

Vierailija

Edellisellä kirjoittajalla ollut hyvä tuuri. Itse tiedän heti kolme tapausta missä sattunut lähipiirissä lapsella trampoliinionnettomuus. Yhdellä selkä murtunut, yhdellä käsi kahdesta kohtaa (tämä juuri siksi että toinen hyppäsi päälle) ja kolmannella alapäähän paha tälli ( koska trampoliinissa ei ollut turvaverkkoa)

Vierailija

Meillä ei ole tramppaa. Miten estän trampoliinivammat, jos hankimme sellaisen?

Uikku on, mutta kauhean vaikea on sen käyttöä olla valvomassa, kun menevät isät ja lapset miten sattuu. Sen ei Pertinkään sinne tarrttis ollenkaan mennä.

Vierailija

porkkanaankin voi tukehtua. nyt vähän valoja tauluun ihmiset. Trampoliini on parhaimmillaan silloin kun siinä hypitään voltteja  kavereiden kanssa.

Vierailija
Vierailija

Tietääkö joku mistä materiaalista kannattaisi tehdä uusi suojus jousien päälle kun vanha aivan hajalla? Sen voisi tehdä useammasta kappaleesta peräkkäin vedenkestävästä materiaalista. Trampoliini muuten ok.

Ei tarvii tehä, kun niitä saa sieltä Budget sportista. Ostin justiinsa pari.

Vierailija

Tein meidän trampoon uudem kankaan tuon Partiovarusteen telttakankaasta. Vaikka en minä sitä itse tehnyt, nutta teetin.

Alkuperäinen trampo ei kestänyt kuin kesän (trapo ostettu 2009.

Kaksi kertaa uusin, ja sitten teetin sellaisen puuvillaisen. Nyt ei ole tarvinnut asiaan puuttua. Se kestää tämänkin kesän. Äsken tarkastin. 

Vierailija

Minkä ihmeen takia laitatte sitä ylipäätään pihallenne? Hölmöläisten hommaa, totta kai siitä tulee ongelmia. Lapsetko teillä pyörittävät showta, niin kuin lehdetkin kirjoittavat, järkyttävää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat