Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko kiinnostunut vakavasta parisuhteesta 20 -vuotiaana?

Vierailija

Vai tuntuiko se silloin kaukaiselta ajatukselta? 

Kommentit (4)

Vierailija

Olin ja olen edelleen. Menimme kihloihin minun ollessa 18, ensiasunnon ostimme kun olin 20-vuotias ja nyt 22-vuotiaana olemme naimisissa, odotan esikoista ja lisäksi olen saanut vakituisen työpaikan. Humputtelun aloitin jo varhain teini-ikäisenä joten suurimmat menohalut oli menty jo ennen täysi-ikäisyyttä.

Vierailija

Olin Kiinnostunut, löysin Sen Minulle Oikean Miehen, kun olin 19-vuotias, nyt olen 21-vuotias, kuukauden ikäisen lapsen äiti ja me suunnitellaan häitä pidettäväks lähivuosina. Odottelen kosintaa mieheltä... :) Sopii mulle, mutta jokainen tyylillään.

Vierailija

Olin 19 kun tapasin tulevan vaimoni. Yhteen muutimme kun olimme 20 ja nyt 37 vuotiaana meillä on kaksi mahtavaa lasta, omakotitalo ja kaikki muutenkin mallillaan. Eli vastaus kysymykseesi olin kiinnostunut vakavasta suhteesta 20-vuotiaana.

Vierailija

Aloin seurustella 18-vuotiaana ja olemme edelleen kolmen vuoden jälkeen yhdessä. Joskus on ollut hetkiä, jolloin toivoisi olevansa "villi ja vapaa", koska ikää on vasta näin vähän, mutta kyllä onnellinen vakava parisuhde vie voiton.

Uusimmat

Suosituimmat