Uskoville rukousaihe lääkäriasiassa

Vierailija

Minulla oli terveyskeskuksessa lääkäri joka lähti sieltä pois ja minulle jäi ikävä sitä lääkäriä. Se lääkäri oli taitavampi kuin moni muu lääkäri. Hoiti minua hyvin ja hellästi, oli lempeä ja sydämellinen minulle. Minua on aiemmin monet lääkärit hoitaneet huonosti ja väheksyneet, mutta tämä ei väheksynyt. Siksi arvostan erityisen paljon hyvää lääkäriä. Minua aina moititaan siitä, kun kiinnyn eri ihmisiin. Ei ymmärretä, että tottakai sitä silloin kiintyy herkemmin ja tulee valikoivammaksi ihmisten suhteen, jos on koko ikänsä ollut kiusattu. Minua on kiusattu koko elämäni ajan monin tavoin. Voitteko rukoilla sen puolesta että Jumala vaikuttaa tuossa lääkärissä ja myös muissa jotka asiasta päättävät sitä, että tuo lääkäri ei jättäisi minun hoitamista kesken vaan hoitas loppuun asti ja saisin säännöllisesti käydä hänen vastaanotollaan kerran kuukaudessa tai kerran kolmessa kuukaudessa. Ja että hän huolehtisi minusta kokonaisvaltaisesti ja antaisi minulle sitä turvaa ja hoivaa ja sitä hyväksyntää, jota olen liian vähän elämäni aikana saanut. Kiitos muistamisesta. Rukoilkaa myös tuon lääkärin puolesta että hän ymmärtäisi eikä väheksyisi tai kauhistuisi tästä asiasta vaan että tekisi jotakin että tämä onnistuu.

Kommentit (1)

Vierailija

Rukoilen lääkärisi puolesta, että Jumala johdattaisi häntä hänen valinnoissaan ja että hän saisi käyttää lahjojaan Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.
Rukoilen myös puolestasi, että Jumala eheyttäisi rikkoutuneita tunteita ja täyttäisi kaikki tarpeesi, niin että sinun ei tarvitsisi etsiä täyttymystä ihmisistä ripustautumalla heihin, vaan saisit elää vapaana. Todellisessa sydämen vapaudessa, vapaana ihmisiin takertumisesta. Sitä kutsutaan nimellä läheisriippuvuus ja se juontaa juurensa lapsuuden ja nuoruuden kokemuksista. Ne ovat olleet ja menneet, mennyttä ei saa takaisin. Jumalan avulla esim.terapiassa voit kuitenkin päästä niistä yli niin, että ne kokemukset eivät saa enää määrittää ja määrätä nykyhetkestäsi. Ihmisiin kiintyminen, heidän oikeanlainen rakastaminen ja täydellisen vapauden antaminen on hyvä. Ripustautuminen sen sijaan on merkki sairaudesta, johon on olemassa hoitoa.
Kuulostaako kovalta? No, se mitä kirjoitin, on kuitenkin totta. Mistäkö tiedän? Omasta kokemuksesta. Parantuneena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat