Raskaaksi omin keinoin ?

Vierailija

En tiedä mihin tästä pitäisi kirjoittaa mutta kirjoitan tänne.Kuulin ystävältäni aika pöyristyttävän asian ja en kehdannut hänelle sanoa asiasta .

Hän on yksineläjä ja haluaa palavasti tulla äidiksi. Miestä hän ei kuulemma rinnalleen kaipaa. Olen ehdottanut hänelle keinohedelmöitystä mutta rahan takia hän ei siihen ole suostuvainen. No, hän on nyt sitten saanut päähänsä "raahata" miehiä kotiin ja käyttää heidän kanssaan kumia juuri sen takia kun ei tunne heitä eikä halua kuulemma mitään tartuntoja. Se mitä hän tekee on aika käsittämätöntä ...eli touhujen jälkeen kun lasti on kumin sisässä hän joko mahdollisimman pian tai muutaman tunnin päästä menee ja ottaa sen lastin normaaliin lääkeruiskuun jonka sitten ruiskuttaa itseensä !!!?

Ymmärrätte varmaan miksi en kehdannut hänelle asiasta mitään sanoa mutta mitä ihmettä tuossa tilanteessa voi sanoa kun kuulee tälläistä ? Ilmeeni oli varmaan todella paljon puhuva kun kuuntelin kun hän kertoi tätä minulle. Mitään elatusmaksuja hän ei ala keneltkään perimään eikä halua edes tietää kuka näistä on sitten isä JOS hän tässä onnistuu. Mielestäni tuo tapa on jo ihan että huh huh ja eihän tollaisella keinolla voi tulla raskaaksi vaikka kuinka ruiskuttelisi.

Miten mä voin sanoa hänelle että ystävä hyvä, mitä ihmettä sinä oikein teet kun en halua kuitenkaan loukata häntä.

Kommentit (3)

Vierailija

Oho, aika uskomatonta, mutta tuo on kyllä aika yleistä käsittääkseni nykyaikana. Itsellänikin on tuttavapiirissä liikkunut samankaltaista touhua. Tietääkseni kukaan heistä ei ole näin omin keinoin ainakaan tullut raskaaksi.

Anna ystäväsi touhuta mitä touhuaa, toki voi aina mielipiteensä kertoa mutta se että jos hän alkaisi jälkeenpäin periä/vaatia isyydentunnustusta tai elatusmaksuja niin se on mielestäni väärin. Se ei ole reilua miestä kohtaan. Tosin kyllähän niitä nykyään on näitäkin jotka sanovat miehelle että kumia ei tarvitse, ehkäisy on kunnossa vaikkei se sitä olekaan. Hyvä ainakin se että ystäväsi huolehtii siitä ettei ota sukupuolitauteja vastaan !

Vierailija

Kyllähä tolla tavalla voi tulla raskaaksi ja voi niitä sukupuolitautejakin tulla, koska sukupuolitautia kantavan ihmisen eritteet voivat sisältää sukupuolitauteja aiheuttavia bakteereja ja viruksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat