virka ja ahdistus

Vierailija

miksi niin ahdistaa? sain tietää, että olen saanut viran kaupungilta. mietin vain kuumeisesti, että työmatka suuntaansa olisi 10 km.eli 20km yhteensä päivän aikana. ajatukseni vain junnaavat siinä, että työmatka on niin helvetin pitkä. määräaikainen pestini oli 5 km päässä, eli lähempänä.ja työpaikka oli kiva. nyt ei hajuakaan, että minkälainen työyhteisö minulla tulee olemaan.... uskallanko ottaa virkaa vastaan?

Kommentit (3)

Vierailija

10 km ei ole pitkä matka. Monilla on paljon pidempiäkin työmatkoja. 10 kilometriä sujahtaa autolla hetkessä jos ei ole pahasti ruuhkainen reitti, ja se on vielä sopivan pituinen matka myös pyöräiltäväksi. Julkisien kulkuvälineiden käytön kätevyys riippuu reitistä, mutta jos siitä menee suoraan bussilinja, jossa on jopa riittävä vuoroväli, matka ei ole silloinkaan kohtuuton.

Vierailija

10km ei kyllä ole matka eikä mikään. Itse ajelen 60km suuntaansa huonokuntoisella tiellä, jossa ei juurikaan pysty edes ohitella. Talvisin matkaan saattaa mennä reilusti yli tuntikin. En tietystikään asu ruuhkaisella pääkaupunkiseudulla. Ja tiedän ihmisiä jotka työskentelevät vielä pidempienkin matkojen päässä. Mielestäni kannattaa siis miettiä muita asioita kuin tuota työmatkan pituutta... Työyhteistötkin muuttuu koko ajan, ihmisiä tulee ja menee, ihmiset muuttuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat