Hei haloo!

Vierailija

Voiko nainen olla ltavallaan iian kaunis ja vahva? Miehet katsovat, mutta eivät uskalla puhua minulle. Ne oikeasti kiinnostuneet alkavat vain nieleskelemään ja toki on niitäkin, jotka hymyilevät lempeästi. Kaipaan aivan äärettömästi rakkautta! Joskus tuntuu, että täh, miten minun pitäisi olla. Näytänkö liian puutteessaolevalta vai julmalta vai olenko liian kireä? En juo enkä polta. Olenkohan liian kunnollinen ja terve? Vai olenko liian kiltti tai kiltin näköinen? Kohta kyllä tulen hulluksi, jos en löydä kivaa miestä. Osaan kyllä nauraa itselleni. En uskalla itse enää lähestyä miehiä, koska naristihölmö veti minua höplästä! Nyt olen jo melkein vuoden ollut yksin ja enää ei tunnu hyvältä. Kaipaan jo ihmistä rinnalle, mutta pelottaa. Naiset näyttävät olevan minusta kiinnostuneempia kuin miehet, osoittavat sen selkeämmin ja ehdottelevat suhdetta. Juttelen nykyään vain small talkia. Seksipuoli ei ole kunnossa ja en haluaisi pelkkää fyysistä suhdetta. Pakko kai kohta alkaa olemaan tyttöjen kesken. Miten alkaisin taas luottamaan ihmisiin ja pääsisin syyllisyyden tunteistä, kun taidan olla liian kiltti?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat