Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateellinen seinänaapuri

Vierailija

Onko kateellisella naapurilla oikeus sabotoida elämääni? En pysty olemaan kotonani, koska olen kaunis nainen ja seinänaapurissa asuu ruma nainen käppyrämiehensä kanssa ja hän on ottanut elämäntehtäväkseen sabotoida iloisuuttani ja hyvinvointiani. Kateus on kinkkinen juttu! Tämä ruma nainen vaikuttaa tunteettomalta, ääni on oikeasti kummallinen, kuin harakalla. En ole mitenkään häirinnyt heitä, mutta ruma nainen on mustasukkainen ja tosi ilkeä. Voiko tuollaisesta tehdä rikosilmoituksen? Tämä ruma harakanääninen lyhyt nainen kommentoi esim. näin: "sieltä kuului pieraisu, nyt se repi laskun". Eikö tuo ole sairasta? Laitoin käsivoidetta käsiin ja sieltä kommentoitiin: "pillu lotisee". Aivan naurettavaa! Mitä voin tehdä? Miksi hän ja hänen miehensä kiusaavat minua? Onko heillä niin tyhjä elämä, että puhuvat vain naapureista? Ruma nainen ei koskaan tervehdi, yskii vain. Heillä on kolme koiraa. Luulisi, että niiden ulkoiluttaminen ja hoitaminen veisi aikaa, ettei tarvitsisi minun elämääni yrittää kontrolloida ja kommentoida. Ihanaa tämä kerrostaloelämä. Koskaan en ole heidän koirien haukunnasta valittanut. Nyt he ovat alkaneet yrittää kurkkia asuntoni sisään aina, kun aukaisen oven. Sairasta uteliaisuutta. Jos en huomaa heitä, ruma nainen sanoo miehelleen, että "tuo on omituinen". Kenellä on ongelma? Itse olen tervehtinyt ja ruma nainen ei koskaan ole vastannut, vaan yskinyt. Omituinen, anteeksi, kuka on omituinen? Mies tervehtii. Olen äimänä. Paha juttu tuo kateus.

Kommentit (1)

Vierailija

Keksit koko jutun eikö? Eihän kukaan kerrostalossa(kaan) kuule jos laitat käsirasvaa. Etkä sinä kuule jos he omassa asunnossaan kommentoivat jotain. Pitää olla hirveän kovaäänisiä, sekä sinun että heidän.

Ja: "alkaneet yrittää kurkkia asuntoosi" kun aukaiset oven? Et kai sinä nyt juuri vahingossa ole juuri siihen aikaan menossa/tulossa kun he ovat rapussa? Millä muuten erotat uteliaisuuden katellisuudesta?

Kauneus (kuka sinulle onkin sanonut että olet kaunis) on ehkä noussut päähäsi ja LUULET kaikkien olevan sinusta kiinnostunut.

Uusimmat

Suosituimmat