Ihastuin väärään ihmiseen :(

Vierailija

Olen ongelmissa kun olen 3 vuotta ollut ihastunut yhteen opettajaani joka on NOIN 25-30v ja minä 15! En pääse siitä eroon!
Ajattelen sitä koko ajan, haluisin AINA olla sen kanssa. Hän on ollut minun tanssinopettajani melki koko ikäni.

Olisi tietenkin kiva keskustella hänen kanssaan kaksin että mitä mieltä hän tästä on / mitä hän minust ajattelee ...

En vain enää kestä kun hän tulee "koko ajan tielle" ajatuksissani. (tulen hulluksi sen takii)

Olen jopa ajatellut että olisi parempi jos hän adoptoisi minut kun äitini kanssa en tule hyvin toimeen. Ja äitini kerran vitsillä jopa ehdotti hänelle sitä(ja kaikkee muuta ihmeellista)                                                                                             Hän on kaikille lapsille jotenkin vain nii erityisen kiltti ja eikä osaa koskaan olla nauramatta. Käsittelee pienempiäkin lapsia erittäin hyvin ja tunnen jotenkin että olen saanut siltä jotain erityis kohtelua kun hän on kerran maininnut että olen sen vanhin oppilas!

Uskon itse kuitenkin että tämä ihastuminen ja kiintymisen tunne menisi 3-5 vuoden päästä ehkä ohi tai ainakin lievenisi mutta tuleehan meistä ikuisia ystäviä aikuisina.. MUTTA NYT..... haluisin vain aina olla hänen kanssaan ja .... jotain ihanaa.....

1.En tiiä mitä pitäisi tehdä

2 Miten saisin puhuttua hänen kanssaan kaksin kun hänellä on aina kiireitä ja tunteja hänellä on koko ajan..

3. Haluisin tietää mitä hän ajattelee minusta....

4. Haittaako häntä tämä!......

(Olemme jutelleen netissäkin  ja hän aina vastaa kysymyksiin kun ehtii ja meillä on hyvät välit ja ...kyllä MINÄ jotain erityistä lämpöä sydämmessäni tunnen .... varsinkin kun juttelen sen kanssa tai olen sen vieressä jne...)

Kaikki sanoo (tietenkin hyvällä) häntä lapselliseksi kun hän on aina nii : pirteä, energinen , kiltti kaikille, ystävällinen ..... sis. kaikkea mitä esim parhaalta ystävältä vois toivoa.... itse haluisin olla samnlainen ja... hän onkin minun esikuvani <33

Toivoisin että joku ns. ammattilainen pystyisi minua auttamaan mutta jokainen apu tulee tarpeen! Help! Kirjoitelkaa vinkkejä jos on!

T. Epätoivoinen

Kommentit (4)

Vierailija

Hän on aikuinen, ja aikuisen näkökulmasta sinä olet lapsi. Varmasti hän pitää sinusta ihmisenä, mutta mitään romanttista tai muuta kuin kaveruutta ei hänen puoleltaan ole. 15-vuotiaan adoptoiminen kuulostaa absurdilta eikä ollenkaan terveeltä. Ei sellaisia aleta toteuttamaan missään tilanteessa.

Olet siinä iässä, että monet asiat käyvät pakkomielteisiksi. Jos haluat säilyttää tanssinopettajasi kaverinasi, niin älä anna pakkomielteisen ihastumisen näkyä. Se vain loitontaa teitä kavereina. Hän ei todennäköisesti tunne sinua kohtaan muuta kuin kivaa tanssinope-oppilas-kaveruutta, ja vaikka tuntisikin jotain romanttista, niin aikuinen osaa sellaisen käsitellä pois mielessään. Olet kuitenkin vasta 15-vuotias. Jos näytät hänelle sinun ihastumisesi, se todennäköisesti haittaa häntä eikä kaveruutenne ole sen jälkeen sama kuin ennen.

Pidä suhteenne kaukoihastumisena. Ei ole mitään pahaa nauttia ihastumisista omissa ajatuksissa ja haaveissa. Tulet kuitenkin huomaamaan, että elämässä tulee vaikka kuinka vahvoja ihastumisia, mutta ne menevät ohi, jos eivät ole tarkoitettu rakkaudeksi. Ja teidän suhdettanne ei varmasti ole tarkoitettu.

Eli siis voit olla rauhassa ihastunut kaukaa, mutta älä näytä sitä. Katsele myös muita poikia, koska voisit saada ihan toimivan ihastumisen ja seurustelun jonkun ikäisesi tai vain hieman vanhemman pojan kanssa.

Vierailija

Tottakai itsekkin ymmärrän ettei mikään adoptoiminen ole mahdollista :O mutta kun .... pää on nii sekasin hänestä ja..ääääää.

Siitä olen kuitenkin IHAN SATA VARMA että opettajani EI pidä minua VAIN YHTENÄ OPPILAANA MILJOONISTA (tyyliin : "se on vain mun yksi oppilas...") kun ns. "käsittelee" mua niin  ... jotenkin (vaikee selittää) .... on vain jotenkin erityisen ystävällinen ja PUHUU MUSTA MUILLEKKIN että: olen vanhin oppilas, olen kehittynyt ihmeellisesti 7:sä vuodessa,olen niin energinen.. :/ jne

Kiitti kuitenkin vastauksesta ja / mielipiteestäsi tähän! ^_^

Vierailija

Aikuisilla on kyllä tapana puhua sillä tavalla oppilaistaan tai tutuista lapsista, eikä se missään tapauksessa tarkoita mitään romanttista, vaikka olisikin eri sukupuolta eikä sukulainen. Ehkä hän haluaa tehdä olosi hyväksi, kun on huomannut, että hän on tärkeä sinulle! En nyt kuitenkaan halua lannistaa sinua, kerroin vain sinulle hieman aikuisen näkökulmaa. Päiväunelmointia voi kuka tahansa harrastaa, ja se on ihanaa! Saat kyllä muitakin miehiä ja poikia tulevaisuudessa unelmointisi kohteeksi - sellaisia, joiden kanssa voisit ihan oikeasti saada molemminpuolisen rakkauden. :) Koita jaksaa ja tsemppiä kaikkeen!

T. Nro 2:n kirjoittaja

Vierailija
Vierailija

Aikuisilla on kyllä tapana puhua sillä tavalla oppilaistaan tai tutuista lapsista, eikä se missään tapauksessa tarkoita mitään romanttista, vaikka olisikin eri sukupuolta eikä sukulainen. Ehkä hän haluaa tehdä olosi hyväksi, kun on huomannut, että hän on tärkeä sinulle! En nyt kuitenkaan halua lannistaa sinua, kerroin vain sinulle hieman aikuisen näkökulmaa. Päiväunelmointia voi kuka tahansa harrastaa, ja se on ihanaa! Saat kyllä muitakin miehiä ja poikia tulevaisuudessa unelmointisi kohteeksi - sellaisia, joiden kanssa voisit ihan oikeasti saada molemminpuolisen rakkauden. :) Koita jaksaa ja tsemppiä kaikkeen!

T. Nro 2:n kirjoittaja

Kuka olet?

T. tän  ^^^^ tarinan alk.peräinen kirjoittaja

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat