kaiken se kestää..vai kestääkö??

Vierailija

Olen ollut 9vuotta naimisissa. Järkytyksekseni mieheni tuli kotiin kuukausi sitten " iltalomaltaan" kaula syötynä.

Itse hän ei myönnä mitään, joku kuulema käynyt kimppuun ja raapinut jäljet. Sanoin et joo, näyttää kunnon paini tilanteelta.

Meillä on yksi taaperoikäinen, oma koti jne, eli nyt olen kuukauden miettinyt antaako anteeksi ja välillä " muistaa", vai otanko eron? Alkoholia on alkanut kulumaan miehelläni aika runsaastikin, ja noita poikien iltoja tuntuisi mieluilevan useamminkin.

Toivoisin asiallisia kommentteja. Mulla on kuitenkin pelissä koko mun ja tyttäreni tulevaisuus et miten tästä eteenpäin.

Kommentit (1)

Vierailija

Vaikea tilanne.

En tiedä osaanko auttaa, mutta yritän.

Miehesi ei siis ole myöntänyt tekoaan, mutta olet varma, että hän on pettänyt.

yritä vielä keskustella hänen kanssaan siitä, mitä on todella tapahtunut. Älä päästä helpolla!

Sano vaikka, että tiedät, että hän  on pettänyt ja haluat vain kuulla totuuden hänen kertomanaan.

Kun olet varmistunut siitä, että hän todellakin on pettänyt, sinulla on todellakin ne kaksi vaihtoehtoa: joko antaa anteeksi tai lähteä.

Jos hän ei myönnä tekoaan, sitä on myös vaikea antaa anteeksi.Sehän tarkoittaa samaa, kuin ei katuisikaan.

Sinun on itse päätettävä, mitä aiot sietää, ei kannata verrata omaa tilannetta muiden tilanteisiin.Jos et pysty elämään asian kanssa, silloin lähtö on paras ratkaisu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat