Matkan peruminen käytännössä

Vierailija

Hei! Haluaisin tietää miten matkan peruminen käytännössä tapahtuu. Voiko matkan yhteyshenkilö perua kaikkien matkalle lähtijöiden matkat heidän puolestaan, vai pitääkö jokaisen lähtijän perua erikseen oma matkansa? Pitääkö kaikkien matkalle lähtijöiden tulla mukaan toimistoon?

Kommentit (1)

Finnmatkat
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Hei!

 

Kiitos viestistäsi.

 

Mikäli niin ikävästi käy, että koko lomamatka perutaan, voi sen tehdä vain matkan varannut henkilö (joka on matkavarauksella a-henkilönä). Peruminen tulee tehdä joko matkamyymälässämme Helsingin Mannerheimintiellä tai soittamalla puhelinpalveluumme 03036000.

 

Myös yksittäisten henkilöiden peruminen tulee tehdä asiakaspalvelijamme kautta. Tässä on kuitenkin hyvä muistaa, että mikäli matkalle voi lähteä esimerkiksi sairastuneen sijasta jokin toinen henkilö, on nimenvaihdos kuluton.

 

Peruutuskulut ovat 60 € /henkilö kun matkalle lähtöön on yli 40 vuorokautta. Mikäli matka perutaan lähempänä lähtöä, kuitenkin yli 14 vuorokautta ennen matkaa, ovat peruutuskulut varausmaksun verran (150 €/hlö lähimatkoilla ja 250€ /hlö kaukolennoilla).

Jos lähtöön on alle 14 vuorokautta menee peruutuskulua puolet matkan hinnasta ja viime hetken peruutuksissa (48 tuntia ennen lähtöä) kulut ovat 100 % matkan hinnasta.

 

Finnmatkojen lisä-ja erityisehtoihin voi tutustua myös oheisen linkin kautta http://www.finnmatkat.fi/Hyva-tietaa/Matkaehdot/Lisa--ja-erityisehdot/

 

Matkaan saa tehdä kerran kuluttoman muutoksen, kunhan se tehdään uuteen normaalihintaiseen matkaan ja enemmän kuin 35 vuorokautta ennen alkuperäiselle matkalle lähtöä.

 

Toivottavasti pääsette kuitenkin suunnitellusti reissuun!

Asiakaspalvelumme vastaa mielellään lisäkysymyksiin 0303 6000.

 

Mukavaa uutta viikkoa!

 

Ystävällisin terveisin

Finnmatkat / Terhi

myynti@finnmatkat.fi

 

 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat