Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viulun soiton aloittaminen 14 vuotiaana

Vierailija

Olen soittanut kohta 7 vuotta pianoa pirkanmaan musiikki opistossa ja nyt en enään vaan jakasisi harjoitella ja käydä tunneilla vaan haluaisin aloittaa viulun soiton! Olen kaverin oeissa soittanut jonkin verran ja tiedän jonkin verran viulusta ja itse open ns. "opiskellut" viulua....

Pirkanmaan musiikki opistossa olen suorittanut 2 pianon perus tutkintoa ja 3 teoria tutkintoa. Viulun teoriasta tiedän kans jonkin verran!...

Onko teistä mahdotonta jos nyt vasta aloittaisi viulun!? Se kiinnostasi vaan ja on ihana soitin! Onko kokemusta ?

T. 14 vuotias soittaja tyttö! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Jättäisin kaikki musiikkiharrastukset, jos olisin sinä, ja keskittyisin koulun käyntiin ja perusasioihin siellä, kuten kielioppiin. Perustutkinto, teoriatutkinto, musiikkiopisto ja soittajatyttö ovat yhdyssanoja! Sinulla on 1 tai 2 vuodessa peruskoulu takanasi, eikö niin? Ja pitäisi päästä joko lukioon tai muuhun oppilaitokseen? Ei hyvältä näytä.

Vierailija

mitä yks tai kaks vuodessa peruskoulua ? meen 8 luokalle!

Ja ENHÄN MINÄ NMYT MUSIIKKIA KOKONAAN HALUA  JÄTTÄÄ! :P :P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ETTÄ KIITOS VASTAUKSESTASI!

Ja miten toi kieli oppi nyt tohon tuli? :o :P

Ja jos sinua minun koulu asiat huolettaa nii keskiarvoni 7 luokan keväällä oli nyt 9.0 !!!!!!!!!!

Vierailija

Suomessa ei voi saada 9 keskiarvoksi, jos ei osaa kirjoittaa. Sori itsellesi ja todella "ihan hirveesti", mutta miettisit nyt vähän. Kannattaisi kirjoittaa miten asiat ovat, eivätkä miten toivoisit niiden olevan, jos oikeasti mielipiteitä haluaisit kuulla.

Vierailija

Tuu vaik kattoo! Edellinen oli 8,92 nyt oli 9!

Sanoin että KOKO TODISTUKSEN keskiarvo oli 9! Äikkäni oli numero oli 8!!!! et KIITTI VAAN!

Uusimmat

Suosituimmat