Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkaileva äiti ja asennevammainen mies

Vierailija

Tilanne siis se, että oma äiti uhkailee erottaa mut ja avokkini, jos en ala lopettaa kotitöistä valittamisen avokilleni. Hän aikoo tehdä sen henkilökohtaisesti.

Mulla ja avokilla on ollut erimielisyyksiä kotitöiden suhteen. Itse olen tai ainakin olen pyrkinyt olemaan siisti ja pitämään kodin järjestyksessä. Teen melkein kaiken itse, mutta toisinaan kun avokille sanoo, että tää pitäis tehä yms. Hän tekee sen tai sitten asiasta pitää mainita uudelleen. Huutoja on syntynyt turhautumisesta ja motivaatio kodinhoidosta on laskenut. Jotkut asiat hän kyllä tekee pyytämättä, mutta suurimmaksi osaksi ne on harvaa herkkua.

Tulen toimeen onneksi anoppini kanssa ja hän ymmärtää poikansa laiskuutta. Tosiasiassa ihmistä nyt ei voi muuttaa ja sen anoppi on todennut. Miehellä on myös aikaongelmia. Jöin yllättäen ehkäisystä huolimatta raskaaksi, mutta lapsi on toivottu. Olin varautunut tähänkin hommaan, kun osasin varautua jo siihen, että mulle ei sovi välttämättä mikään hormonaalinen ehkäisy.

Hän valehtee perhelleen, että mun kertomat asiat eivät ole totta. Esim. että hän ei tee muuta kuin raataa, mä oon vaan laiskotellut ja häntä käytetään hyväksi lääkäriin kuskatessa. Sain kuulla kaikkea paskaa itsestäni eilen, kun anoppi kysyi että miten meillä oikeasti menee. Kuulemma mä en tee mtn, kun vaan käskytän ja huomauttelen koneen käyttöä. Hän kuulemma siis raataa ja tekee kaiken itse. No, tilanne on se, että kukaan ei ole imuroinut kohta 2 viikkoon, koska pölyä tulee taukoamatta, raskaus tekee väsyneeksi, mies ei tee muuta kuin istuu koneella, levittää pyykkejä lattialle ja mä haluaisin että mieskin imuroi. Hän on mun läsnäollessa imuroinut 2 kertaa ja pyynnöstä sekin. Mitään luksun jälkeä ei ole, mutta melko tyytyväinen olen. Äidilleen väittää, etten koskaan imuroi ja että hän hoitaa sen ja vessan. Kuulemma en ole pessyt vessoja tarpeeksi usein. Viimeksi tällä viikolla vedin harjalla, mutta kiireen vuoksi en ehtinyt rättiä käyttää. Anoppi oli ihan hiljaa.

Omalle äidille kerrottua asiasta hän tuomitsi mut ja sanoi, että liiottelen asioita ja että menetän tolla menolla hienon miehen. Sitten uhkasi erottaa meidät avokin kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija

Muuta pois, tarpeeksi kauaksi äidistäsi, anopistasi ja avomiehestäsi. Rakenna elämä kaksin sen lapsesi kanssa ja sillä selvä. Et sinä teidän ongelmianne pienemmäksi saa kun hän sinun jäädessäsi kotiin vauvaa hoitamaan VIELÄ ENEMMÄN tuntee olevansa niskan päällä ja voivan vain kieltäytyä siitä mitä sinä toivot, kuten tasapainoista kotitöiden jakoa.

Uusimmat

Suosituimmat