Harmittavat vierailut anopilla

Vierailija

Onko kellään kokemuksia yli yön kyläilystä anoppilassa, jossa melkein joka kerta tulee jotakin ikäviä tilanteita? 

Itseäni on alkanut mietityttämään, että olenko oikeasti toivottu avokkini kanssa kylään. Aina kun nukkumaan mennään sänky kyllä pedataan, mutta koskaan ei anneta peittoa. Mulle annetaan kyllä tyynyt ja pussilakana, jossa pitää nukkua, mutta ei peittoa. Alkuaikoina sama homma eli ei peittoa, mutta pussilakana kyllä.

Viimeksi 3 päivää sitten menimme porukan Helsingin reissua yöksi anopille edeltävänä iltana, jotta kimppakyydillä pääsisi suoraan anopin luota reissuun ilman  hakemista. Yöllä oli kylmä ja unta ei tullut kuin pätkissä. Aamulla valitin sitten avopuolisolle, että en nukkunut yöllä ollenkaan. Mies selitti äidilleen asian, joka ei edes pyytänyt anteeksi tai sanonut sanakaan. Päätin, että porukka saa lähteä ilman mua. Mä lähdin kotiin ja miehelle sanoin, ett tulen junalla ja vietän yksin päivän. 

Olo oli pettynyt, mutta koska en halunnut olla pettyneenä paikan päällä vietin oman päivän, josta myös nautin. Mies oli lähtenyt vanhempiensa kanssa reissuun.  muille vieraille on aina herunut peitto, mutta itse joutunut olemaan ilman.

Kommentit (1)

Vierailija

Mitä nyt sanoisin? "Kiusa se on pienikin kiusa." tai "Huoliiko kissa vai annetaanko miniälle?" Ota hitto peitto siltä avomieheltäsi ja jos se valittaa, sano että valittaa mutsilleen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat