Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cipralex 5mg ja kokemuksia synnytyksestä

Vierailija

Onko jollain kokemusta synnyttämisestä 5 mg.n cipralex lääkitys päällä? Olen vaikeasti masentunut ja viimesilläni raskaana ja pohdin yritänkö lopettaa cipralexin käytön kokonaan synnytykseen mennessä, vai uskaltaako 5 mg.lla synnyttää. Olisin todella kiitollinen vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija

Syön itse citalopramia, ja kyllä uskalsin käyttää. Mulla sektioita 2 tehty masislääkkeen aikana. Nykyisin en enää edes haaveile lääkkeen lopettamisesta, 2 epäonnistunutta yritystä jo takana...

Vierailija

Kiitos vastauksesta! Missä kunnossa vauvasi olivat kun syntyivät? saiko pahoja vieroitusoireita? Olen kuullut että ei hirveästi vaikuta vauvaan,mutta ei niitä silti haluaisi aiheuttaa vauvalle :/ itse lopetin kans jo kerran, mutta en pysty olemaan ilman... olen lapsesta asti ollut alakuloinen ja nyt tod näk kroonisesti masentunut. kaikilla ihmisillä ei vain välity tarpeeksi välittäjäaineita aivoihin ja sille kun ei voi mitään, niin pitää yrittää elää normaalia elämää jos vain pystyy, niin lääkkeiden avulla!

Vierailija

Lapset oli ihan kunnossa, eikä mitään merkkejä mistään vieroitusoireista. En usko että näin pienillä annoksilla edes tulee... kerroin kyllä avoimesti lääkityksestä ja lääkärit sanoivat ettei tuon määrän pitäisi vaikuttaa mihinkään.

Vierailija

Jossain vaiheessa elämääsi voisit tarkistuttaa, onko sinulla väsynyt lisämunuainen joka ei eritä korsolia riittävästi. Sitten toinen tarkistettava on kilpirauhanen ja lisäkilpirauhanen. Monille ainakin vehnä ja maissi sotkee mielialan ja tekee olon hitaaksi ja sumuiseksi, eli osittainen keliakia tai kokonaankin. Kun suoliston tulehdus paranee, niin pää on kirkas.

Uusimmat

Suosituimmat