Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, pian menee avioliitto

Vierailija

Mikä mua oikein vaivaa? Olisko kellään antaa jotakin vinkkiä. Seksi on muodostunut todelliseksi ongelmaksi meidän parisuhteessa. Ongelman ydin on se, että mulla ei ole oikeastaan minkään laisia seksihaluja. Haluaisin haluta, mutta tuntuu etten pysty. Koko viime yö ollaan riidelty aiheesta. Mies puhuu jo erosta, enkä ihmettele.

Tuntuu että tilanne pahenee pikku hiljaa päivä päivältä. Pikku hiljaa haluni hupenevat ja hupenevat. Olen jo ajatellu sitäkin, että voisko hormonikierukalla olla osuutta asiaan? Kun yritämme harrastaa seksiä, minulla on tunne, etten pysty toimimaan, vaikka haluaisin. Ja ne kerrat, kun harrastamme seksiä, perustuvat yleensä siihen että pakotan itseni ryhtymään asiaan. Tunnen, että pystyisin vallan hyvin elämään ilman seksiä, en tunne juuri mitään mielenkiintoa aiheeseen.

Onko tähän jotain pillereitä??? Olisko syytä poistaa kierukka??? Auttakaa, pian tulee ero!!

Kommentit (1)

Vierailija

Tunnistan tekstistä itseni aikoinaan. Nyt ei ole enää miestä eikä seksiä (enkä jälkimmäistä enää edes kaipaa).

Pystytkö puhumaan asiasta miehesi kanssa, siis ihan oikeilla sanoilla oikeasti asiasta? Onko seksi aina yhtä ja samaa? Onko syy oikeasti seksissä vai kaivaako liitossa joku muu? Olisin itse halunnut jotakin erilaista, enemmän läheisyyttä ja hellyyttä kuin konemaista suoritusta. Kaikki meni aina saman kaavan mukaan ja pakotin itseni "osallistumaan". Puhuttiin asiasta, hetki meni paremmin kunnes taas palattiin samaan. Huomasin myös että sängyssä mietin, että miten tuo on jättänyt sen ja sen asian tekemättä tai tehnyt niin ja näin. Ei ollut pelkkä seksi mikä mätti. Sittemmin mies kuoli. Vuosiin en ole seksiä harrastanut, en kaipaa sitä.

Uusimmat

Suosituimmat