Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arki on kivaa kolmilapsisessakin perheessä

Vierailija

Viimeisessä lehdessä oli Backlund Lotan kertomus lapsen kasvattamisesta itseensä uskovaksi. Mielenkiintoista luettavaa. Olen kolmen lapsen äiti ja vanhimpien lasten,4- vuotiaan tytön ja 2- vuotiaan pojan hyvä itsetunto ja realistinen itsetunto on tärkeää lapsen suotuisalle kehittymiselle, sosialiseen rohkeuteen ja rohkeuteen osallistua uusiin tilanteisiin.

Olen kuitenkin aivan eri mieltä siitä,että arki olisi kivempaa,kun lapsia enemmän suhteessa vanhempiin. Nyt kolmelapsisen perheen äitinä koen arjen pyörittämisen paljon helpommaksi.Leikki-ikäiset lapseni leikkivät keskenään ja iloitsevat toistensa seurasta.Vauvan nukkuessa tai lattialla leikkiessään minulla on omaa aikaa. Rakastan kirppiksiä ja kierrän niitä lasteni kanssa.Kesällä olemme kierrelleet eri puistoja ja jätskit ei niin kalliita ole,ettei niillä voisi herkutella kesäpäivinä ulkona. Huvittaa vain tällaiset Backlundin ajatukset.

Kommentit (1)

Vierailija

Lisään vielä edelliseen..

Sisarukset ovat rikkaus. Tämän olen kokenut itsekin lapsuudessani. Ei ainoastaan siksi,että on leikkikavereita kotona. Kotona oppii sisarusten keskuudessa kasvaessaan ja kehittyessään monenlaisia taitoja,mitkä tukevat myös terveen itsetunnon kehittymistä.

Uusimmat

Suosituimmat