Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sietämätön kipu yhdynnän jälkeen

Vierailija

Mulla eilen illalla yhdynnän jälkeen tuli ihan sietämätön alavatsakipu, joka tuntui koko alavatsassa, syvällä sisällä ja jopa peräaukossa välillä. Missään asennossa en voinut olla, kokoajan sattui ja välillä tuli jäätäviä kipukohtauksia. Kävely varsinkin oli mahdotonta. Koskaan aiemmin ei oo tämmöstä ollut, enkä tajua mistä voisi johtua. Yön nukuin normaalisti ja ajattelinkin aamulla herätessä, että nyt on helpottanu. Mutta kun kävelin alakertaan, kipu alkoi taas. En voi olla pystyssä. Makoilen vaan, ja kun olen pitkään maannut kärsii hetken olla pystyssä, kunnes taas alkaa kivut. Irvistelen ja itken kivusta. välillä kun tulee kunnon kipukohtaus, tuntuu että kuolen kipuun. En halua mennä lääkäriin, vaikka tuntuukin että olisi pakko... :( Odottelen jos menee ohi ihan kotona. Mietityttää olisiko joku kysta??

Kommentit (3)

Vierailija

En osaa sanoa, mikä on ongelma on kyseessä, mutta itselleni käynyt täysin samoin! Voimakas ja viiltävä kipu.. ei voi liikkua. Mulle tulee niitä aina pari kertaa vuodessa. Luulen, että on jotenkin toiminnallista tai sitten joku endometrioosi.

Kerran tuli yhdynnästä, muutaman kerran kun on viivytellyt vessaan menoa (kakkonen). Joskus ilman syytä. Outo juttu. Itselläni on lievä ibs, lieneeköhän yhteydessä?

Vierailija

Olen epäillyt että kullakin lievä ibs, mutta en usko että ainakaan itsellä siitä johtuu. Mutsi koittaa pakottaa lääkäriin, mut Mua ei todellakaan huvita... Olis kiva tietää, jos jollakin ollut noita kystia, että voisko oireet viitata semmoseen. En yhtään tiedä pitääkö mennä lääkäriin.. Vähän hirvittää se, kun semmonen kysta voi vissiin vuotaa sisälle verta, ja se on vissiin vaarallista?!

Vierailija

Piti mennä päivystykseen, kun kipu vain jatkui. Gyne ultrasi, ja munasarjassa oli kysta puhjennu. Ei muuta ku pilleriä naamaan ja lepoa....

Uusimmat

Suosituimmat