Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla vaikeampi mies

Vierailija

olen ihan rikki. Meillä on mieheni kanssa toimiva parisuhde kun olemme kolmestaan, me ja yhteinen 2-vuotias lapsemme, Mies touhuilee paljon omia juttujaan ja on ollut vapaita viikonloppuja poissa ( ei juhlimassa) enkä ole purnannut vastaan. Mutta....kun hänen toinen lapsensa joka on melkein teini-ikäinen tulee joka 2.vkonloppu hänestä tulee ihan karmea. Tämä lapsi on silloin hänelle kaikki kaikessa ja silloin minua haukutaan ja hän lähes vaatii että meidän yhteisen lapsemme pitää viettää koko aika silloin tämän toisen lapsen kanssa, en saisi käydä missään niinä vkonloppuina lapsemme kanssa ilman että he olisivat mukana (muina aikoina kyllä saamme). Silloin meidän pitäisi olla lähes kaikki se aika yhdessä ja minä en ole sellainen joka siihen sitoutuisi tai edes suostuisin. Minusta se on väärin vaatia meitä pysymään silloin kotona tai minä saan kyllä mennä mutta meidän yhteinen lapsemme pitäisi jäädä sillon kotiin heidän kanssaan. Ei sillä muinakaan aikoina ole väliä !! Miksi silloin ? Lisäksi tänä kesänä kuin minä olen palannut jo töihin ja mieheni lapsi oli meillä viikon lomalla niin mies vaati että meidän lapsemme pitää olla ainakin pari päivää silloin kotona. Kun se lapsi ei ole täällä ja miehelläni on vapaa päivä olen sanonut hänelle että turhaa viedä lastamme hoitoon kun hän kerta kotona niin ei ole käynyt?? Tämä ei ole käynyt hänelle ikinä. Tuntuu että häntä kiinnostaa asioita tehdä vain ja ainoastaan silloin kun hänen toinen lapsensa on täällä. Nyt hän ilmotti että haluaa eron. Jep,

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat