Kommentit (17)

Palaute:

Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

20-49 pistettä: Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Pistemääräsi: 52

Palaute:

Internetin käyttösi saattaa aiheuttaa sinulle ongelmia. Sinun pitäisi pohtia, millä kaikilla tavoilla Internetin käyttö vaikuttaa elämääsi. Voit keskustella tilanteesta läheistesi kanssa tai yksityisesti web-neuvontamme ammattiauttajien kanssa.

tossa 6kk sitten olisin varmana saanut enemmän, olin täysin koukussa av-palstaan.

onneksi en enää..pärjään päiviäkin käymättä täällä..

Mulla paino sanalla AJOITTAIN, on välillä av:ttomiakin kausia ollut... Mutta nyt olen vajoamassa taas riippuvuuteen.

Vierailija:

Lainaus:

20-49 pistettä: Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Olisin luullut, että jotain kommenttia olisi tullut riippuvuudesta... Joko valehtelin tai sitten jotkut tosissaan ASUU koneen ääressä. Tänään en ole muuta ollut koneella kuin tämä kolme tuntia, mutta usein olen päivälläkin saman verran...

Palaute:

Vietin juuri pari viikkoa nettipimennossa, eika vaivannut lainkaan, niin etta en nyt sentaan ole riippuvainen. Oma netin ulkopuolinen elamani on vaan ehka vahan liian tylsaa, enka saa aikaseksi parannettua sita...

" Internetin käyttösi saattaa aiheuttaa sinulle ongelmia. Sinun pitäisi pohtia, millä kaikilla tavoilla Internetin käyttö vaikuttaa elämääsi. Voit keskustella tilanteesta läheistesi kanssa tai yksityisesti web-neuvontamme ammattiauttajien kanssa."

Palaute:

Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä.

ööh..miks mä sain näin vähän...?

vaikka aika paljon kulutuan aikaani täällä ja vastasin rehellisesti....

Pistemääräsi: 24

Palaute:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat