Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurja parisuhde

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa 9-vuotta ja olemme asuneet 8,5-vuotta yhdessä. Elämäni on ollut vuoristorataa, olen pettynyt useita kertoja ihmissuhteisiin (vanhemmat, kaverit, mieheni),  koen että olen itse aiheuttanut ihmissuhteiden pieleen menemisen ja uusien ystävyys suhteitten solmiminen on hyvin vaikeaa. Opiskelu aikoinani minulla oli joitain ystäviä, mutta pelkäsin jääväni taas yksin tai heidän kaveeraavan vain hyötyäkseen minusta jotenkin, joten laitoin välit poikki. Olen hyvin yksinäinen ja olemme asuneet 1,5 vuotta ostamassamme talossa ja sukulaisten lisäksi meillä ei ole käynyt minun vieraita. Olen hyvin yksinäinen, mutta koen että mokaan kaikki ihmissuhteeni, joten en uskalla sitoa uusia kaveri suhteita.

Olen haaveillut useampia kuukausia paremmasta parisuhteesta, tai oikeastaa miehestä jonka kanssa kokisin olevan tärkeä ja haluttu. Harrastin nuorempana lajia jossa pärjäsi ihan hyvin, mutta menestyksestä sain iloita yksin, mieheni ei tuntenut tai ainakaan näyttänyt iloitsevansa minun puolesta. Hän on itsekkin sanonut ettei osaa iloita asiasta samalla tavalla.

Ehdotin miehelleni tulevaa syntymäpäivääni varten lahjoja kuten lahjakorttia hierojalle tai kampaajalle, sain pipon, olin todella pettynyt. Valmistuin tarjoilijaksi ja pyysin taas lahjakorttia lahjaksi, mies unohti koko lahjan.  Suhteemme on ollut useita kuukausia heikossa hapessa(mieheni mielestä ei) ja olen yrittänyt panostaa suhteeseen eritavoilla. Olemme keskutelleet useita kertoja joten mieheni vei minut kerran katsomaan elokuviin sota elokuvaa.
 Ole hyvin väsynyt ja masentunut. Käyn juttelemassa ammattiauttajalla ja olen ymmärtänyt että oma minä kuvani on vääristynyt(?), elämäni on suorittamista ja en koe olevani miehelleni kovin erityinen tai tärkeä. Koen olevani huono ihminen ja en uskalla lähteä työelämään koska koen etten osaa hoitaa työtäni. Olen usein jutellut miehelleni pahasta olosta mutta hän hokee ettei elämä ole aina hauskaa...

Olen päättänyt erota miehestäni koska koen parisuhteemme olevan loppusuoralla. Mies ei reagoinut juurikaan asiaan ja piti sitä aivan kuin normi asiana. Koen itseni täysin huonoksi ja turhan päiväiseksi välivaiheeksi. Kun lopetimme kissamme mieheni itki, mutta nyt kun eroamme häntä ei asia liikuta ollenkaan.

Oikeastaan en tiedä miksi kirjoitin tämän, ajattelin kait purkaa pahaa oloa kun ei ole ketään kuuntelijaakaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat