Käytitkö alkoholia raskaus- ja imetysaikanasi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (3)

Vierailija

Naurettava koko keskustelu ja suomalaiset! Suomalaisille juominen tarkoittaa humaltumista ja se on junttien touhua. Kuitenkin tältä pohjalta myös nämä juomissuosituksetkin tehdään eli nollatoleranssi. Kannattaisi hiukan matkustella muualle maailmaan nähdäkseen, miten asioiden oikeasti kuuluisi olla, Raskaana olevat/imettävät juovat ihan samalla tavalla kuin muutkin, eli ruuan kanssa humaltumatta tippaakaan. Vauvat ovat ihan terveitä ja yleisesti ihmiset muutenkin, niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Me asumme puolet vuodesta Keski/Etelä-Euroopassa ja noudatamme sitä alkoholikulttuuria aina, raskaana tai ei: eli ruokajuomana/digestiivinä ja määrät sellaisia joista ei humalluta, ei hitustakaan. Itse en pidä kovin paljon viineistä, joten raskaana ollessanikin/imettäessä käytin normi keski/etelä-eurooppalaista vähemmän.

Vierailija

En juonut silloin, kun yritimme raskautta, en raskaana enkä imetysaikana.

minä tunnen naisen, joka joi raskausaikana ja lapsi ei todellakaan ole terve. 

Ehkä olen nipo, mutta raskaus/imetysaikaan ei kuulu alkoholi, ei tupakka, ei huumeet. 

Vierailija
Vierailija

En juonut silloin, kun yritimme raskautta, en raskaana enkä imetysaikana.

minä tunnen naisen, joka joi raskausaikana ja lapsi ei todellakaan ole terve. 

Ehkä olen nipo, mutta raskaus/imetysaikaan ei kuulu alkoholi, ei tupakka, ei huumeet. 

Et ole nipo. Olet vastuunsa tunteva ihminen. Olen samaa mieltä kanssasi, koska työssäni olen nähnyt mitä alkoholi raskausaikana voi saada aikaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat