Raskaus ja miehen välinpitämättömyys...

Vierailija

Olemme olleet puolisoni kanssa yhdessä noin 9 vuotta, meillä yksi yhteinen lapsi, tyttö 7v. Miehelläni aiemmasta suhteesta 14v tytär joka meillä hänen viikonloppuvapaiden mukaan.
Olen nyt raskaana noin 7viikolla, vielä en ole käynyt neuvolassa tms mutta aika varattu. Kun kerroin miehelleni raskaudesta, oli hän aivan kauhuissaan... Häntä ei kiinnosta koko asia tai lapsi. On todella vähättelevä. Tästä kertomisesta noin 2vko. Tunnen olevani yksin koko asian kanssa... En saa mieheeni minkäänlaista kontaktia missään asiassa.
Joo tiedän, että mieheni ei halua enempää lapsia... ei varmaan olisi halunnut yhden yhtäkään. Minulle tämä lapsensaanti ei ole koskaan ollut mitenkää itsestään selvää. Aiemmassa pitkässä suhteessani halusimme puolisoni kanssa lapsia mutta niitä ei koskaan tullut ja sitten erosimme muista syistä, vaikka kyllä tämä siihen vaikutti tietty hieman.... mutta tähän asiaan.

Miten saan miehen tottumaan ajatukseen tai edes hieman iloitsemaan ajatuksesta että meille tulee lapsi?! Muuten olen melko yksin :(

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat