Varattu nainen työkavereidensa kanssa ulkomaanmatkalle, miehiä mukana!

Vierailija

Mitä mieltä olette siitä, että seurusteleva nainen lähtee yhdessä työkavereidensa kanssa ulkomaille ilman omaa miestään? Mukana myös miespuolisia työkavereita...
Minun korvaani kuulostaa aika omituiselta... Säätää varmaan humalassa niiden työkavereidensa kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija

No mitä hittoa. Nyt taas niitä hetkiä kun ihmettelen tätä ihmiskuntaa. Jos naisesi (oletan että tuo syyllistävä sävy tekstissä kuuluu sinulle, kotiin jäävä mies) lähtee ulkomaille työporukan kanssa se ei ole sinun asiasi millään tavalla. Naiset ja miehet voivat olla ystäviä ilman mitään sen kummempaa, ja tässä on kyse vielä TYÖporukasta, ei kaveriporukasta jossa saattaisi historiassa ollakin jotain säätämisiä kavereiden välillä. Minä annan naiseni tehdä ihan sitä, mitä itse haluaa ja hyvin on pysynyt kuvioissa mukana ilman mitään epäilyjä pettämisistä. Mieti tilanne näin: Koko elämänsä kahlittuna ollut koira juoksee ja perkeleen kovaa karkuun, kun se kerran pääsee vapaaksi. Mutta mitä tekee koira joka on saanut olla vapaana ja tietää ns. "laumansa" rajat? -Pysyy omistajansa luona ja seuraa tätä kun on siihen oppinut.

Vierailija

Valitettavasti työpaikka suhteet yleisiä. Minunki avioliittoni kaatui miehen alkaessa olemaan työkaverinsa kanssa.. molemmille potkut töistä ja parisuhteet rikki, nyt vaeltaavat yhdessä pitkin katuja kun kodit ja kaikki mennyt. Tätä se elämä on!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat