Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ensivaikutelmasi ihmisestä jolla on tälläiset hiukset?

Vierailija

http://woohair.com/large/Bright_Red_Hair_9.jpg

Muu tyyli mulla nyt on ihan perus, paitsi että suosin korko kenkiä ja sitten välillä vähän massasta poikkeavia vaatteita. Tykkään myös poseerata välillä seksikkäissä kuvissa, ei missään alastonkuvissa, mutta otan faceeni itsestäni seksikkäitä kuvia. Luonteeltani olen sellanen ystävällinen, auttavainen, iloinen ja mulla on myös positiivinen elämänasenne, mutta olen myös suorasanainen, suoraselkäinen eli pyrin olemaan yleensä rehellinen ja luotettava en voisi sietää enää itseäni jos olisin selkärangaton liero kiero, vähän tempperamenttinen, mutten missään nimessä väkivaltainen, enkä haluaisi/osaakaan olla... Ystäväpiirini on sekalainen, siihen kuuluu kilttiä ja kunnollista mutta sitten myös laitapuolenkulkijaa. Kauniiksi kehuttu.

Tulisiko minusta mieleen ensimmäiseksi kiltti tyttö vai mitä ajattelisit minusta? Ärsyyntyisitkö minuun vai tykkäisitkö minusta?

Joutuuko punapäät helpommin tappeluihin kun muut?

Kommentit (1)

Vierailija

Ja oikeasti olen luonteeltani kiltti tyttö ja itkisin varmasti jos joku minun kimppuun tulisi. Olisiko nuo hiukset siis minun tyyliä, vai onko hiusten värillä edes merkitystä ihmisen luonteeseen?

Mitä ajattelet siis punapäistä?

Uusimmat

Suosituimmat