Jos 19v tyttäresi seurustelisi 31-vuotiaan miehen kanssa, miten suhtautuisit?

Vierailija

Lapsesi olisi myös tuntenut jo miehen 6kk ja olleet kavereita ennen seurustelu suhteen alkua, joten parisuhteeseen ei olisi hypätty noin vain.

Tyttäresi olisi myös ihan fiksu ja kypsä. Jollain tavalla jossain asioissa kypsempi kuin oman ikäisensä.

Miehellä olisi entinen huume/rikostausta mutta hän olisi päässyt jo niistä asioista eroon.

Mun vanhemmat ottivat tämän asian ihan hyvin, eivät tietysti tykänneet miehen huume/rikostaustoista mutta lupasin tuoda miehen näytille jotta he näkevät millainen ihminen hän on ja sillon näkivät, että hän on ihan mukava ja hyvä ihminen eikä läpi kotaisin paha, vaan jolla on vähän kurjempi menneisyys. Eikä itsellänikään ole ollut aina helppoa tai mennyt läheskään asiat putkeen, joten mikä minä olen tuomitsemaan ja sen tietävät myös vanhempani. Ikäeroon olivat sitä mieltä että onhan sitä nyt enemmän kun pari vuotta, eivät suuttuneet tai mitään, hieman vaan ihmettelivät. Yksi isän työkaveri joka on samalla työpaikalla isän kanssa töissä ja n. suurin piirtein tuota miehen ikä luokkaa, niin on myös minun kaverini ja isäni kysyi joskus multa että onko meillä jotain meneillään ja sanoin että ei, mutta hän sanoi että vaikka olisi ollut niin ei hän olisi suuttunut vaan se olisi hänelle ok koska molemmathan me vielä nuoria ollaan ja isä tietää kun tuntee sen että on hyvä jätkä. Ovatko siis vanhempani jotenkin outoja että hyväksyvät tälläisen parisuhteen kun mies on käyny meillä näytillä?

Kun tuntuu että hirmu monet jotka on yli 18v niin joidenkin vanhemmat yrittää silti piinata/kontrolloida niiden elämää. Niiden joidenkin mielestä se on varmaan huolenpitoa, mutta onhan se kurjaa jos ei saa omia mies/nais ystäviään valita edes ilman motkotuksia, mutta taitaa nuo motkotukset olla valitettavasti ihan arki päivää joidenkin perheissä et tuleva anoppi puuttuu siihen ja tähän ja yms....

Kommentit (2)

Vierailija

Olin 17- vuotias kun tapasin nykyisen mieheni joka silloin oli 34- vuotias, sekä luottokelvoton. Nyt meillä on kaksi lasta ja seitsemän avioliittovuotta takana. Moni oli vastaan alussa, mutta aika näytti kaikille epäilijöille että rakkaus ei katso ikää. Älkää välittäkö muitten mielipiteistä jos rakastatte toisianne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat