Avokki ei kerro mitään

Vierailija

Ongelmana on avopuolisoni avautuminen asioista minulle. Hänellä on eräs arkaluontoinen asia, josta hän ei pysty puhumaan kanssani juuri koskaan. tiedän kyseisen asian aiheen. Asia vaikuttaa ja heijastuu niin hänen perheeseensä kuin psrisuhteeseemme ja meidän perheeseemme. Meillä on pieni lapsi ja tuntuu, että perhe-elämämme kärsii siitä. Äitinsä tietää toki ongelmasta enemmän, mutta koska meillä on perhe ja olemme kihloissa, tuntuu kuin hän tukeutuisi aina vain äitiinsä ja jättäisi minut ulkopuolelle. Lastaan hän rakastaa, mutta tuntuu meidän suhde ei hänelle mitään Merkitsevän.

Eilenkin  hän sai käskyn tulla vanhempiensa luokse ja tänään selvisii, että miksi sinne piti mennä tänään. Tuntuu muutenkin, että joka viikko tulee nähtyä kerran hänen perheensä, vaikka asutaan 90 km säteellä ja muutimme pois sieltä päin, koska mua alkoi ärsyttämään heidän olemassa olo. Aikuisilla ihmisillä pitäisi olla oma elämä!! Nyt sitten mietin, että aikooko hän vielä vanhanakin tukeutua äitiinsä ja äitikään ei puhunasiasta mitään mulle. 

Olen muettinyt, että kun hän tulee kotiin, niin sanon, että nyt avauksen loppua tukeutuminen äitiin joka helvetin asiassa ja saa luvan keskittyä jättämään sen roolin puolisolle. Jos mitään yhteisymmärrystä ei tule, niin otan eron ja hän saa maksaa elareita etävanhempana. ottaa päähän aikuisen ihmisen tyhmyys. Hänen ainiainen syynsä hänen käytökseensä on, että ei halua vaivata asiaa kertomalla siitä mulle.

Onko kellään vastaavia kokemuksia tai ajatuksia? Pitäiskö pakata tavarat ja kasvattaa lapsi yksin? 

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat