Seuraa 

Kelpuutattekohan te mun alottamaa pinoa, kun en enää ole aktiivipinoutuja... Ajattelin, että jos huomaisitte viestini paremmin täältä kuin tiistaipinon hänniltä ja halusin kirjoittaa ennen kuin unohdan.

Hyvää huomenta kaikille siis!

Miten satuinkin taas piipahtamaan pinossa juuri kun jotain merkittävää on tapahtunut. [color=darkviolet]Onnea tuplaukseen [b]Tiitikkä[/b]![/color] Ihanaa, kun vanhoilla

Lainaus:

tutuilla

vauva-asiat etenevät.

Uskomatonta miten pitkällä [b]JennaJanettekin[/b] jo on! ♥

Vieläkös [b]Miitsu[/b] on kirjoitellut Puolukoihin? Kävin tuolta Kuttu-pinosta kurkkimassa hänenkin kuulumisiaan - ihanan pitkällä hänkin. :)

[b]Merineidolle[/b] tsemppiä kovasti! En ryhtynyt kaivelemaan vanhoja pinoja, jotta olisi selvinnyt paremmin, mistä on kyse, mutta paljon paljon jaksuja taidat tarvita.

Taisit viime piipahdukseni aikoihin kysellä mun kuulumisia, joten tässä tulee:

Räpistelen opintoja eteenpäin hitaasti, mutta suht varmasti. Tosin tällä tahdilla musta tulee vielä n:nnen vuoden opiskelija... Aloittelen parhaillani kandintutkielmaa ja tarkoitus olisi jatkaa gradu syksyllä perään, mutta saa nyt nähdä. Etäsuhde ottaa täälläkin koville. Hetkittäin olen valmis jo luovuttamaan. Joulunaikaan nähtiin taas pari viikkoa, joten nyt on vähän parempi fiilis. Suhteemme on kuitenkin päässyt aika pahaan jamaan, joten vaatii paljon työtä, että tätä kannattaa jatkaa - eikä ole kovin helppo hoitaa suhdetta, kun suurimman osan ajasta ollaan eri puolilla Eurooppaa... Voi olla, että seuraavan kerran nähdään vasta pääsiäisen tienoilla. Vakavien keskustelujen tuloksena päätettiin (tai lähinnä minä päätin; mies jaksaa uskoa meihin, vaikka menisi kuinka huonosti), että nyt tosissaan yritetään parhaamme suhteen eteen, ja että asiat korjaantuisivat. Uusi tilannekatsaus tehdään pääsiäisenä, ja jos suhde on yhtä huonossa jamassa kuin nyt, erotaan.

Vauvakuume on koko ajan olemassa, syksyllä hieman laimeampana, mutta nyt kevään tullen taas vahvistumaan päin. Miehelläkin taitaa olla vähän vauvakuumetta - on pari kertaa kysynytkin, että milloin me tehdään oma lapsi. :) No joo, oikeasti kumpikaan meistä ei ole ryhtymässä yritykseen tässä tilanteessa. Suhteen täytyy ensin olla kunnossa ja talouskin jotenkin turvattu - sekä tietysti asua yhdessä. Suoritetaan kumpikin tämänhetkiset tutkinnot loppuun; mies suunnittelee jatko-opintoja ja minä alanvaihtoa, joten välttämättä opintojen päättymistä ei odoteta, mutta parempaa toimeentuloa kuitenkin. (Musta on jotenkin ristiriitaista suunnitella lapsia yms., kun yhteinen tulevaisuus on kaiken kaikkiaan vaakalaudalla tällä hetkellä...)

Tsemppiä muillekin sitä tarvitseville!

Moose (ex-Kiwano82)

Sivut

Kommentit (121)

laitan seuraavan kuvan sitten ku löydän sellasen ihmismäisen. eikä tuollasta " puoli kuollut, alilämpöinen JJ" .

oiskohan mulla jotain muuta mitä vois huomenna kuvata ja laitella tulemaan...? Tuutin vaatteet ei taida kiinnostaa... heiiii, ULTRAKUVA? oisko siinä ideaa?

Mun tarvii olla jotenkin tosi pahasti kieroutunut, mutta tässä tulokset:

Henkinen ikäsi on 49 vuotta

Oikea ikäsi on 28 vuotta

Samanikäisiä testiin vastanneita 13820 kpl

28 -vuotiaista testiin vastanneista:

Sinua henkiseltä iältään nuorempia 92%

Henkisesti samanikäisiä 3%

Henkisesti vanhempia 5%

:D :D Tarttiskohan tehdä jotain asialle....:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heh, pienentäkää sitä kuvaa niin ehkä siitä tulee sitten paremmin se profiilikin esille. mä en nimittäin osaa *tumpelo* sanos miehelle, että sun tuleva vauvamaha näyttää sitten ainakin 100 kertaa paremmalta ku mun ;)

sanoin ääneen " pakkohan sen puikon on löytyä" ja menin istumaan siihen neulontatuoliin ja laitoin käden tuolin päällä olevan viltin alle ja puikko olikin heti kädessä!!! Eilen tongin sitä tuolia moneen otteeseen joka puolelta!

Laitoin saman tein kuvan tulemaan, vähän jänskättää.. Pääsen näkemään teiän kuvia! =)

Hih nyt on muutaki ajateltavaa ku KUUME =) Täällä Marttailen oikein urakalla. Leipää leivon ja käsitöitä tuossa ohimennen, ja lisäksi tiskiä ja järjestelyä... Ja postilaatikkolle pitäs mennä käymään, jos ois vaikka laskuja tullu ;)

-thunde-

ei näkynyt Galtsun uutta tukkaa! Lauran kuva tuli perille ja laitoin salasanan (laittokohan joku muukin, saatto tulla moneen kertaan). Vai tuon näkönen lääkäri ;o) (miksiköhän se tuntuukin niin " hienolta" ammatilta?)

Galtsu vie mies vaikka mikroautoileen tai jotain muuta erikoista. Vai onko se teistä erikoista? Se on kivaa ja ois VARMASTI miehelle mieluista ;o)

tuo masu siinä kuvassa on muuten sitten, ööö 7 viikkoa " vanha" . Tosin eihän mulla tää vieläkään mikään jätti ole. Josko huomenissa sitten päivitetty kuva masustaki :)

tuo mun kuva on muuten sitten anoppilasta ja avaan siinä just satiinisia pussilakananoita paketista. kattelen ihan mihin sattuu näköjään :D mun pitkä tukkakaan ei näy, ku nuin hämärä kuva.

kuvat laitoin menemään. Mun vanhan kuvan saa poistaa. tässä nykyisessä ei tukka kauheen hyvin näy, mut kuitenkin.

Ja sit on tietenkin se kylpy-yllätys! Ja miehen ostaman bodyn kuva. Ne molemmat saa poistaa sit ku ootte kattonut ;O)

Kylpyhuone oli just ton näköinen, vaikka kuva onkin seepia. Uskokaa tai älkää!

Koetin muokata niitä kuvia pienemmiksi, saa nähdä miten kävi.

Mieheni on ylpeä yllätyksestään ja oon kertonut et on saanut kehuja teiltä ja lähetti teille kaikille terkkuja (itsekin yllättynyt) ja kiitoksia :O). Ylpeilee kun muutki tykkäs..

[color=indianred]...Taas paljon kommentoitavaa...

[b]GALTSU:[/b] Niin harvemmin kai se luikkari niitä siittiöitä tappaa, mutta oon kuitenkin ymmärtänyt että hankaloittavat niitten kulkua tmv. Ihanaa kohtelua sait mieheltä! =o) Mulle ei oo tullu vielä kantoliinaa ja minusta tuntuu ettei oo tullu vielä laskuakaan, sellanen tilausvarmistus tuli kyllä sillon viime vuonna... Mutta eka lehti tuli kuitenkin! Misä vaiheesa sen laskun pitäis tulla...?

[b]MERINEITO:[/b] Juu sitä C6-kirjekuorta tarkotin... Täytyy nyt kattella sitäkin vielä. Ja ajan kans kohta katon sitä leimasintyynyä, mutta sitä vaan ihmettelen edelleen että kun tossa mun leimasimessa on keskellä sydän joka on violetti joten aattelin että siinä on joku 2-värinen tyyny. Tässä se minun tilaama leimasin http://www.sinellikauppa.net/catalog/product_info.php?cPath=152_215&prod...

[b]GOLDA:[/b] Meinasin sitä eilen sanoakin että jos se miehes sua tosissaan rakastaa niin antaa kyllä lähteä... Niin se vaan on, eihän rakastamaansa ihmistä halua vangita... Mutta jos tosiaan mitään hellyystunteita ei oo jälellä niin tiiät sitten varmaan itsekin että voihan se kuihtua pitemmän päälle kuitenkin. VOIMIA SULLE! Ero onkin siks just niin vaikia kun et tiiä ootko tehny oikean ratkaisun kun kumpikaan ei oikeestaan tehny mitään väärää. Vielä kauan tulet miettimään " entä jos" *puhuu kokemuksesta*

[b]ILONALLE ja MERINEIDOLLE opiskeluintoa![/b]

[b]LEIPUREILLE:[/b] Itse oon tehny sellasia sämpylöitä joihin laitetaan mm. maustamatonta jugurttia, hunajaa ja on hyviä (ja helppotekoisia). Kaivelenko ohjeen?

[b]JENSKU:[/b] Sinooperissa on tosiaan mappitolkulla mallikortteja. Ja Sinellissäkin paljon ihania vauva-aiheisia leimasimia, käy kattomassa, vaikket tilaisikaan niin ehkä saat inspiraation! Joo sama homma täälläkin, miehen mielestä kävely on liian hituraa hommaa. Sikshän se olikin niin ihme kun se eilen tahto kävelylle!

[b]THUNDE:[/b] Hitsi vähä ku me aletaa kysellä sulta unista... Voisitko heti tarkastaa mitä imetys tarkottaa, oon joskus nähny sellasta, ja se tuntu niin TODELTA! Voi piinan piina... Koitahan jaksaa piinailla! Jännä juttu, minä en koe että nyt olis piinaviikko, ny on siis kp25/29-32.

Ja nyt on selvinnyt miks miehellä on päähänpinttymä kahesta lapsesta, eilisessä vauvalehessä luki jossain jutussa että [b]" edes Rovaniemen rikkailla ei oo kolmea lasta" [/b] (ja mies rovaniemeltä...) Lisäksi " tilastoa" eilisestä lehestä: joka 25. mies kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.

[b]Mukavaa keskiviikkoa!

pari päivää oli netti pimennossa ja onpas ollut työ kahlata eilinen ja tän päivän pinot läpi.

Ensiksi isot rutistukset Goldalle ja Lauralle! jaksuja vaikeisiin tilanteisiin.

Tiitikkä: Onnea tuplailusta! voi ei, oliko tää nyt sitten ihan miehen ehdotus?

Snowflake ja Joululahja tervetuloa joukkoon!

JJ: ei vaalensininen mun mielestä oo paha tytölläkään. musta ainoastaan vaaleenpunanen on semmoi sukupuoliväri etten ehkä pojalle laittas, mut muuten menee kaikki. hitsi. kohta sulla on tuutti jo sylissä. ihanaa!

Jasmin, kyllä goldalla taas hyrrää.. pistäs nyt kuitenkin kuvaa meiliin vaikka oisitkin ihan vaan tavis niin kun me muutkin.

Kiva thunderi että liittyit meihin kasvollisiin.

Miitsu: ihana että pomo otti hyvin. ja hyvä juttu et tulee pappa-sponssia vaunuihin. taitavat kuiteski olla kallein yksittäinen hankinta.

Marttailut: mäkin sain modan 4 eurolla ja ostopaikkana oli stokka.

Joku kokeneempi kutoja. ihastuin siinä modassa olevaan valkeankukertavaan villatakkiin ja aattelin et sen voisi tehdäkkin. kävin kahdessa lankakaupassa, ekassa ei ollu niit spessulankoja, tokassa oli, mut hintaa ois tullu n. 70 euroo????!!!!????!?!?!

mitä ihmettä, onko noi langat oikeeeeeeesti noin kalliita vai oliko tuolla vaan ylihinnoiteltu? voiko netin kautta jostain tilata edullisemmin?

Hannele: laita ihmeessä se sämpyläohjees! kuullosti hyvältä, naminami.

Omaa napaa: taas iski kuume. eilisen kahvittelun jälkeen. kaverin tyttö (4kk) oli niiiiiin vallottava. ihana kun alkaa jo hiffaamaan juttuja ja seurusteleen. oih ja voih, määkin haluun! ja taas tuli uudet yllättävät raskausuutiset!

Thunde ja Hannele taitaa pian piinailla! jaiks! joko alan jännittämään teijän puolesta? koska on totuuden hetki?

voi ei, csi:ta ei tuu, kun tulee vaan vaalikeskustelua. plääh.

nyt silti sohvannurkkaan..

luna

saadaan kutut sivumäärässä kiinni...on niillä aamulla ihmettelemistä...heh =)

Hauska käydä lukee nyt tuolta esittelypuolelta iät ja muut...

Huhhuh kun on puolukat olleet taas aktiivisia.. Mut kiva vaan lueskella teidän kuulumisia. =) Mun henkinen ikä 25, oikee ikä siis 21. Mulla kans ne sukkapuikot tais nostaa tota lukua..;)

Tervetuloa uudet tulokkaat!!

Lumiina: Joko koulu alko kiinnostaan ja innostaan? No koita sitten vaikka sillä synnäriharjottelulla tsempata itteäs..;) Mikäs harjottelu teillä eka vuonna sit on? Laureassa porukka on ollu eka vuonna jossain jorvin vastasyntyneiden osastolla et onko teilläkin joku sellanen? Anteeksi kun niin innokkaasti kyselen koko ajan sun koulusta!!

Galtsu: Käyn tikkurilannaisvoimistelijoiden jumpilla.. Käyn body-tunneilla ja sit muutaman kerran oon ollu keppijumpalla.. Muillaki tunneilla oon käyny satunnaisesti. Missäs sä kävit jumpalla? Mulla kans jalat ihan jumissa ja tuntuu ettei vessanpöntölle pääse ilman et ottaa reunasta kii ja irvistelee..=) Huomenna ois taas jumppaa mut ku koulus on liikuntaa aamulla niin voi olla etten illalla enää jaksa.

Golda & Laura: Jaksamisia teille nyt vaikeina aikoina!! *hali* ja laura kyl sä voit mennä treffeille miehes kanssa.

MeikkiG: Kouluun laitan yleensä ripsaria ja rajauksen ja meikkivoiteen. Mut ilmanki oon välillä ollu. Iltarientoihin sit laittaudun paremmin.

G: Halaillaan ja pussaillaankin joskus liukuportaissa yms.. mies ei aina ois niin innokas kuin minä. Mutta kotona sit ollaan lähes koko ajan kii toisissamme. öisin nukutaan 120cm sängyl melko lähekkäin tilan puutteen vuoksi..=) omat peitot on mut yleensä nukutaan miehen peiton alla yhdessä ja mulla lisänä oma paksu peitto. meil vähän sama homma ku merineidolla et ukko haluu mahd.ohuen peiton ja minä taas paksun. :)

Nyt vielä viimeiset kertaukset huomiseen tenttiin ja sit unten maille.

Huomiseen puolukat!!

snowflake - 11.01. 15:25 vastaa tähän viestiin (1/2)

PUOLUKAT ON KESKIVIIKKO!

Pinoudun kuumeilemaan teidän rymään kun kutsunkin sain=)Olen 20.vuotias yhden 1,7 vuotiaan pojan mamma=)Nyt vauvakuume on vallottanu mut kokonaan kun kaksi mun ystävää sai juuri pienokaiset!Meillä kuumeilua on vaan minulla ja ukko ei taas lämpene ajatukselle!Se yks päivä manas et ei enää tehtäs ollenkaan,mut sitten kun aloin puhua lasten vaatteiden antamisesta pois niin ukko murahti että ei tietenkään anneta=)Säästetään ne seuraavalle muksulle=)Eli toivoa vielä on,mutta ajankohtaa ei osaa sanoa!Mä haluaisin nyt ,heti ,mulle kaikki!Periaatteella!Vaikka eihän se helppoa ole(lapsen saanti)Mä oon jo suunnitellu millaisen sängyn ja vaunut haluan...eli kaipa mun täytyy hoitoon mennä..=)Mutta yritän vielä lämmitellä ukkoa!Päivän jatkoja kaikille!

[color=slateblue]Mulla täsä töissä vähän kiirusta (hyvä että joskus niin...)

Tänään meinaankin olla pitkään töissä, tulee yhteensä matkojen kans 13 tunnin päivä, no eihän se oo ku 2 tuntia normaalia päivää lyhempi!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat