Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkästi mustelmia jalkoihin

Vierailija

Mulle tulee jalkoihin herkästi, joskus kuin itsestään sellasia sormenpään kokosia mustelmia. Enkä jälkeenpäin välttämättä muista mistä ne olisi voinut tulla. En tiedä olenko aina saanut mustelmia näin herkästi, voi olla, en ole vain kiinnittänyt asiaan sen suurempaa huomiota. Nyt viimesen puolen vuoden aikana olen niitä alkanut jostain syystä seurailemaan ja panikoimaan. Entä jos kyse onkin jostain vakavasta??

Mustelmia ei ole koko aikaa, tulee silloin tällöin. Maksimissaan on tainnut olla 3 mustelmaa per jalka. Ja niitä tosiaan tulee vaan jalkoihin, oikeastaan vain taka- ja "sivu"reisiin, polviin ja pohkeisiin. Muutenkin mun jalat näyttävät ihan vanhan ihmisen jaloilta vaikka ikää on vasta 21 vuotta. On siis paljon juuri noissa samaisissa kohdissa sellasia pieniä violetteja katkenneita hiussuonia(?) ja selluliittia sekä verisuonet näkyvät todella hyvin, kuultavat ihon läpi ja jossain kohdissa pullottavat. 

Mulla on lääkäri varattuna ensi viikolle, mutta pelottaa todella paljon että ne on jotain vakavaa.. kärsin aivan järettömästä sairauspelosta, ja olenkin googlettanut itselleni kaikki maailman verisyövät sun muut. Ahdistaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Niin ja siis muuten tunnen itseni kyllä todella terveeksi. Eli mitään yleisoireita ei ole kyllä ollut. Mietin myös että kun tällä hetkellä ei mustelmia ole, niin nauraakohan se lääkäri mut ulos sieltä kun vaan selitän että kyllä niitä oikeesti tulee helposti. 

Uusimmat

Suosituimmat