Kihlattuni ei halua minun olevan seksin aikana alasti

Vierailija

Olen 22v 164cm/105kg ja kihlattuni tänään myönsi ettei tykkää jos minulla ei ole vaatteita päällä seksin aikana.. vähintään toppi pitäisi olla ja viimeksi muutama kuukausi sitten kun olin ollut alasti niin hänellä oli vaikeuksia pysyä kovana >:/ Hän muutenkin tykkää kun on vaatteita päällä vaikka olisi normipainoinen, mutta vasta tänään kun olisin halunnut olla ilman vaatteita niin hän joutui paljastamaan asian. Viimeksi hän vain sanoi että on kivempi aina kun on vähintään toppi päällä mutta en arvannut että se on tälläinen ongelma hänelle ja petyin tosi kovasti asiasta ja masentaakin :( Hän myös sanoi että jos olisin normipainoinen hän kävisi paljon useammin spontaanisti käsiksi kun nyt vaikka olen niin häntä ei haluta juuri ollenkaan kun olen alasti. Olemme olleet 6v yhdessä ja mies on normipainoinen.

Kommentit (5)

Vierailija

Nytkö vasta heräsit, että mies on törkky ja ajattelematon? Kyllä minuakin masentaisi, jos mies sanoisi, että kävisi useammin käsiksi, jos olisin tietyn painoinen. Noin ei yksinkertaisesti sanota ihmiselle, josta välitetään! Ansaitset parempaa kohtelua, joten ota kunnolla asia puheeksi ja jos ei muutosta tule, niin lähde!

Vierailija

tollaisen kanssako olet menossa naimisiin ja viettämässä koko loppuelämäsi? Lähde hyvän sään aikaan, et kai halua elää parisuhteessa jossa sinua ei arvosteta sellaisena kuin olet. Sitten voit vittuillaksesi laihduttaa ja näyttää sille mitä se oikein menetti

Vierailija

Jos taijuu hän on ylipainoinen est normi ei seksiä silloniin ymärän miestä sellainen kuulu huvittaa yhtää olen mies 20V syy ruma

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat