Seuraa 

Kommentit (19)

tervetuloa nau! Ja onnea lussasta!

ja Jojolle onnittelut uudesta nikistä:=)

en nyt muista mitä piti kommentoida - täällä tätsyä ootellaan - lämmöt oli aamulla melko alhaalla. Tänään jo 29/26-29, joten eiköhän se huomenna tai viim. pe tule mun iloksi (luket pidentää kiertoa...)

Joo, en tiijä mitä seuraavassa kierrossa, kun tässä kierrossa jo yritystä oli paaaaaljon. Ehkä ajoitus kuitenkin liian aikasessa, kun ovis on vasta n. kp 17 ja taidettiin pupuilla kp14.

sidu maistuu taas, terkkuja vaan tutuille!

oliko naksu muuten tmänpäiväisessä pinossa? ixu!!

-m-b

Mulla on oikeesti jo varmaan kolmatta kertaa hiiva tässä noin neljän kuukauden aikana.... Tosi inhottavaa. Ja se tulee vielä silloin kun pitäisi alkaa pupuilee. No soitin lääkäriin ja pyysin lääkäriä soittamaan mulle, että saan edes tänään jonkun kivan napin minkä voi ottaa suun kautta. Ettei tarvis niitä puikkoja tunkee.... HYI!!

Tää on tosi rasittavaa. Voi olla että pitäis täälläkin katsella kunnolla mitä suuhun tunkee, ettei kaikki ole sokeripitoista!!!!

+++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä sitä taas yritellään heräillä... On vaan niin pimmee päivä, et tekis mieli nukkuu koko päivä. Mut ei auta, taas iltavuoroon menossa kolmeksi. En ennättänyt eilen kommentoida teidän tarinoita, kävin pikaisesti lukemassa pinon, jossa olikin kivasti tapahtunut kaikenlaista! Paljon onnee teille, jotka ootte saanu plussan!!! En taaskaan muista teidän nikkejä. Ja pahoittelut sen tädin yllättämille. Itellä vielä piinailut jatkuu... Nyt kp35/28-40... Kierrot siis jotenkin sekaisin. Just eilen illalla miehelle puhuin, et taidan testailla viikonloppuna tai sit vasta maanantaina, jos jaksan sinne asti ootella. Oireita sitä kummasti yrittää ettiä...toivoo niiiin kovasti sitä masuasukkia... Mut varaudutaan siihen pahimpaan vierailuun...

Kiva kuulla, että täällä ensikoissa on muitakin suurinpiirtein saman ikäsiä, ku mie. Mooli, Amy... ainaskin! Itestä tuntuu, et omassa tuttavapiirissä ainut näin " vanha" , jolla ei ole vielä lapsia... Niin, eikä näistä piinailuista oikein voi kertoo kellekkään... Kaikilla muilla ihan eri elämäntilanteet, harmi! Mutta onneks ootte te kaikki ihanat enskat olemassa!!!! Täältä saa vaan tähän omaan tilanteeseen ihan älyttömästi tukea ja tietää, et muitakin samanlaisessa tilanteessa olevia ihmisiä siis on ihan oikeesti olemassa. ;=)

Mut palaillaan!!!

vaikka millä mitalla. Yhden mukaan laskettu aika jo 16.9. ja nyt olisi menossa rv4+4 eli lähes samassa vaiheessa menossa ilmeisesti kuin sinulla pepsimax7.

Piina jatkuu... Dio sitä taisi kyselläkin?! Lämmöt on edelleen ylhäällä. Eilen illalla vilutti ihan kauheasti. Mahan alaosassa on sellainen tunne, että pissattais koko ajan. Mieli on tänään ihan hyvä piinailuista huolimatta. Testit osuivat kaapista silmään tänäkin aamuna, mutta maltoin mieleni. Viikonloppuna sitten... Tämä on kyllä aika kauheaa!

Tsemppiä muille piinailijoille! Ja puhtia uuteen yritykseen tädin yllättämille, kohta varmaan tulen perässä.

=) Sippu kp26/28

Kirjottelen nyt pitkästä aikaa kun on pitäny kiirettä tuolla kammarin puolella, hih.. :-) Täällä mennään kp 17/28-31 ja kp 11:n jälkeen eilen oli eka " pupuiluton" päivä... ei jaksanu :-O No tänään varmaan taas ettei jää sit ku yks päivä välii... vaikka pitäshän sen jtp riittää :-)

Menipäs seksikeskeiseks heti, hui... Ovista oon yrittäny tunnistaa mut en sit tiiä... maanantaina eli kp 15 koski alavatsaa aika kovin ja särki päätä aivan sairaasti, ihan samalla tavalla ku menkkojen aikana. Mitään limoja en oo bongannu mut oisko noi voinu olla ovisoireita? Lämpöjäkää en oo mittaillu ettei siitäkää voi päätellä...

Lisää omaa napaa: kävin eilen lääkärissä tän mun mahani takia ku se on oikeesti ku pallo koko ajan, sain diagnoosiksi ärtynyt suoli -oireyhtymän. Eli tän rouvan pitäs vähä kattoo mitä suuhunsa pistää tästä eteenpäin ja ressata vähän vähemmän ja liikkuakin enemmän... no hyvä että selvis, johan se on ressannu ku ei oo tienny mikä vaivaa!

No mutta tää meni nyt ihan omanapaseks... Ihania te ootte, Pepsis, Ull-Maij ja Vauva2006 kun vaahtootte :-) No kyl mäki vaahtoisin tossa tilanteessa, that' s for sure! Kirjotelkaahan edelleen tänne kuumepuolelle!

Olikos piinailijoita tällä viikolla, tai jopa testailijoita? Plussasädetystä kaikille tasapuolisesti, nyt täytyy jatkaa töitä...

J

ja heti asiaan, tein testin uudestaan tänään ja vahva plussahan sieltä tuli, kaipa se on sitten ruettava uskomaan, tuntuu vaan niin uskomattomalta..

Pepsimax7:(jos muistin nimimerkin oikein), oletko laskeskellut jo lakettua aikaa? Minä yritin eilen laskeskella ja päädyin siihen lopputulokseen, että se olis 18.9. mutta virheitäkin toki on voinut tulla. Ja mitenkäs nuo raskausviikot ja päivät saikaan laskettua, onko netissä laskureita?

tänää oli rankka päivä.8.30-17.30 kouluu..hui.ja niistä 6 tuntia luentoja.

ihme et jaksoin,ja koko päivän! alko sellanen seksuaalisuus-kurssi.vaikuttaa aika kiinnostavalta:) on opintokäynti erotiikkaliikkeeseenki.aika metkaa.erilaista!

oon siis sosiaalialalla.

tänää ollu ihan ok olo.siis ei oo tullu viel ainakaan itkukohtauksia tai muuta.

raskaana oleville: toi herkistely kuulostaa tutulta.mulla oli koko raskauden ajan, siihen asti kun sitä onnea kesti, itkukohtauksia.itkin kaikesta:) varsinkin jos näin vaikka mainoksen,jossa oli vauva.tai jostain ihan hassuista asioista.. nauttikaa nyt ihan täysillä raskaudesta! :)

huaah.eihän mieli nyt vielä todellakaan ole hyvä, mutta yritän päästä eteenpäin.

oon taas kauheen myöhään täällä..tai tää aika on jopa aikanen mulle.eilenkin kävin vast 23:n jälkeen..

piti kommentoida jotain juttuja,mut ku pä taas tyhjeni.höps.tyhjäpää.

onnea kaikille,jotka on testaamassa!! ++++++++++++++++säteitä!

kaikille muille myös +++++++++++++++++++++++++onnea!!!!! :)

Täällä yksi plussannut myös:)

La sain aconilla haalean viivan ja kun ei meinannut sitä uskoa, piti tänään vielä testata uudelleen ja sieltä humahti heti kaksi vahvaa viivaa! Ei kyllä vieläkään meinaa asiaa tajuta...

Greippimehua kyllä suosittelen, kun itsellä tärppäsi heti, kun sitä kokeilin.

Muuten ei alkuoireet eronneet muista kuukausista ( palelu, rintojen aristelu, mahan nipistely), kuin että navassa tuntui välillä kummalta ja nipistelyt oli voimakkaampia. Vielä ei muita oireita oo ollut kuin menkkamaiset nipistelyt mahassa ja aamulla oli vähän huonoa oloa bussissa, kun ei ollut ehtinyt aamulla syödä kunnolla.

Neuvolaan varasin juuri ajan ja sitä jännityksellä odottelen.

La on ehkä 15.9

Plussia kaikille muillekin pian!+++++++++++++

*nau* rv5

(nau, kun kaikki muut kissaan viittaavat tuntui olevan käytössä...)

On ollut sellaista hulinaa töissä ja muutenkin, että on jäänyt kirjoittelemiset väliin. Tosin eipä ole mitään ihmeempää tapahtunutkaan... Tässä töiden ohella vähän opiskelen ja nyt ollutkin kunnon tenttisuma päällä, onneksi tentit nyt ohi vähäksi aikaa ja saa taas lepäillä hetken..

Kp7/25-30 elellään ja odotellaan mitä tuleman pitää:) Kävin vähän vitamiiniostoksilla, josko niistä saisi vaikka vähän apua.

JoJo.. pitääpä opetella uusi nicki. Kuka sut meinasi tunnistaa, mies vai? Ihmettelinkin aluksi että kuka ihme kirjoittaa, kunnes huomasin että sinähän se olet uudella " nimellä" .

Täällä oli muitakin rakentajia/remontoijia, missä vaiheessa menette?? Ja milloin olisi muutto uuteen kotiin edessä? Meillä vasta alkutaipaleella ja väliseinien teko edessä. Onneksi kevät ja kesä edessä ja piiiitkät valoisat illat=)

Nyt takaisin töiden pariin...

Sippu: mua Jänskättää sun puolesta. Kerro heti, kun meet tekemään testin :)

Ääh, mulla nippaillee masua tosi ilkeesti, ihanku jotain sähköikuja. Ja sit vissiin tulee niitä ns. repäisykipuja, kun nopesti liikkuupi :P

Tänään aamulla oli 5min paha olo, joten kait sen saan piakkoin seurakseni. Eipä ole yksinäistä pönttöä halatessa.

Heh, mun mies on ihan hassu, se kyselee multa, että mitä masuasukki on tänään tehnyt... Vaikeepa sille on mitään sanoa. Tuskin se nimittäin mitään kummoista vielä tekee, senkun kasvaa vaan :D

Tänään päästiin uudelle viikolle :)

Ull-Maij rv 5+0

Tää heräs sit jo neljältä!!!!Ja vihdoin ja viimein sillo tuli ilmat pihalle...aaaah ette usko mite onnellinen olin.Olin iha itkun partaalla eilenki ku vääns mahaa niin hirveesti!!!

Pvn uusin oire:maaaa keinuuuuuu.....pienessä hormoonipöllyssä nimittäin oon,heittää iha kympillä päässä!!!!Eikä maksa mittäääää!!!!!Jeah!

Onko tänä aamuna testaajia?Plussia ja hormonihöyryjä kehiiiiin,jihaaa!!!!

Oon laskenu noita rv:tä väärin eli pisimmän kierron mukaan nyt ois väh. rv4+2 menossa mutta lyhyemmän mukaan mentäs jo 4+5.Jospa meen nyt sit ton pidemmän mukaan!!!

Herätkäää pahvit!!

-Pepsi ja nuppu ja hormonipölly rv4+2

[color=darkorchid]JoJo, ehdinkin jo ihmetellä, että kuka oot, kun tota nickiä olit vaihtanut! Mä koitan nykyään päivitellä tota Ensikoiden listaa, kun Q plussasi, joten muutan ensi kerralla sun nickin sinne!

[color=violet]Täällä piinaillaan! Kunnon piinailut alkoi tänään, kun iski paniikki: mä en kestä jos ei oo tärpännyt! Pupuiltu on sen verran ahkeraan oviksen aikoihin. Ensi maanantaina pitäisi tädin tulla ja oon päättänyt testata tiistaina vasta, jos ei sitä kuulu. Toivottavasti kestän testaamatta, mä oon ihan paniikissa!

[color=blueviolet]On mulla sentään vähän oireilua, kuten parina iltana mahakipua unen tuloa odotellessa. Tosin samaa vaivaa on ollut edellisissäkin kierroissa, joten tuskin on mikään merkki mistään. Oon ajatellut, että piinaviikolla sitä varmaan vaan kuuntelee itseään niin tarkkaan, että huomaa pienimmätkin kolotukset, joita ei muuten noteeraisi...

[color=deeppink]Mitäs muun piinailukavereiden oireiluille kuuluu?

[color=blue]Kiitti Quierolle siitä listasta, se on nyt talletettu!

[color=magenta]t. Diotima

Tulipas hyvä mieli, kun kuulin plussastasi! Tarrasukkia masun asukille, että kestää kissaemon kyydissä!

Toivottavasti perässä tullaan?!

Sippu!

Ps.Tulen kyllä heti kertomaan, jos jotain viivan tapaista testiin ilmestyy! Mitenkäs Dio, onko uutisia?

Onnea ihan hirmuisesti Nau!!!!! Ihanaa kuulla, että tämä tammikuun plussajuna täyttyy koko ajan. Voi kun vielä itse pääsis mukaan *huoh!* Mutta siis kunnon tarrasukat ja vaaviliimat vaan sinnepäin näin virtuaalisesti!

On nuo meijän plussanneet ihan mahottomia: itkevät kaloja ja käyvät kierroksilla aamuyöstä alkaen. Hauskaa... :o)

Hienoa JoJo, et vatsavaivaan löytyi selitys - se helpottaa aina.

bdbdbdbdbdbdbd Diolle ja Sippuliinille. Kertokaa heti kun ootte testanneet! (Ihan kun te nyt sitä pimittäisistte...)

Tuo, että tuntee itsensä vähän väärän ikäiseksi on mullekin tuttu tunne, ihan niin kuin sanoit Helmi. Aikoinaan mä julistin kovaan ääneen, et en haluu olla kolmekymppinen ensisynnyttäjä, mut oli sitten mun kohdalle suunnitelmat vähän toiset jollain taholla. Aikanaan kun olin viel naimisissa ex:n kanssa usein joutui vatsaamaan kyselyihin, et miks ei oo jo lapsia. Silloin ei vaan ollut niiden aika, eikä mieskään niitä silloin halunnut. Nyt tuntuu oikein hyvältä, että jäivät silloin tulematta. On niin mukava jännitellä tuon nykyisen rakkaan kanssa molemmille ekaa.

Mutta ihan näitä läheisiä ihmisiä ei kyllä enää ole, jotka ois samassa tilanteessa. Kaveriporukasta suurimmalla osalla on jo lapsi(a) ja ne kenellä ei ole, niin ei halua tai saakaan. Eli on kyl ihan älyttömän hyvä, et täältä tätä vertaistukea saa. Olen kuitenkin kahdelle ystävälleni yrityksestä kertonut, mutta eipä heillekän koko aikaa viitsi näistä höpistä. Eli tosiaan kiitos vaan enskat, että olette olemassa!

-Amy, koopee 25/29-30

Piti vielä sanoa, että ihana, kun jaksatte täällä meidän ilonamme vielä kertoa kuulumisianne! Käyn kyllä välillä teitä odotuspuolella vakoilemassakin... Tarrasukkia teille kaikille!

Sippu

Lueskelin eilistä pinoa juuri, ja paljon oli ollut puhetta siitä mitä kertoa ja kenelle. Mulla on (tai siis olisi) kova tarve purkaa jollekin näitä juttuja, mutta mun mies on vahvasti sitä mieltä ettei tää yrittäminen kuulu kellekkään. Meillä on kuitenkin jo jonkin verran kuukausia takana (ehkäisy jätettiin pois viime helmikuun lopulla), ja vähän alkaa huolestuttaan... Lisäksi tulee sitten lääkärikäynnit, jotka vie työaikaa; miten ne selitetään työpaikalla? Huomenna on eka käynti lapsettomuusklinikalla, saas nähdä mitä lääkäri sanoo. toivottavasti saadaan lääkkeillä mulle parit ovulaatiot :) ja selvitään sillä.

Sori olen tosi huono kommentoimaan teidän kuulumisia, kun pikapikaa joutuu salaa näpytteleen töissä :) mutta ne on luettu ja olen tunnelmissa mukana.

Täällä siis juhlalliset 38 kp:ää kasassa, ja aamulämmöt edelleen 35.6 kuten ollut koko kierron. Siis mä on NIIIIN cool.

Pannaan plussaten,

toivoo tokkopa

ai niin moolille terkkuja kun olit kaipaillut :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat