Vakava ihmissuhdeongelma, apua

Vierailija

Tämä tulee olemaan pitkä juttu, mutta koetan selittää selkeästi ja lyhyesti.
Oon seurustellut kolme vuotta saman ihmisen kanssa, joka on maailman ihanin ja huolehtivaisin poika. Yli vuos sitten se lähti vaihtoon Saksaan. Tietysti sitä sillon aatteli tyyliin että meidän rakkaus kestää mitä vaan, jopa pitkän eron.
Sen lähdön jälkeen mulle tuli kuitenkin kauhee ikävä, ja oli pakko hakea jostain lohtua. Aloin tapailla yhtä toista tyyppiä, ja meillä oli tosi hauskaa yhdessä, meille tuli jonkinlainen "salasuhde". Se jatku pitkään, ja vähän ennen kun mun poikaystävä palas Suomeen, me päädyttiin sänkyynkin.

Kun mun poikaystävä palasi Suomeen, kestin mä vähän aikaa ja sitten kerroin totuuden. Tietysti se suuttui, mutta anto lopulta anteeksi. Kuitenkin mun salasuhde tähän toisee poikaan jatkui, ja siinä vaiheessa kun mä oisin halunnut jo lopettaa, niin tajusin että oon raskaana sille. 

Mun poikaystävälle valehtelin, että oon raskaana sille. Muuten oisin tietysti hoitanut tilanteen abortilla, mutta eihän se lapsi ansaitse kärsiä mun mokista. Lapsen oikea isä haluais että synnyttäisin sen sille, mutta eihän se nyt onnistu kun mun poikaystävä luulee olevansa lapsen isä, ja haluaa että me kasvatetaan se. Tää lapsi tuhoaa mun suhteen.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa vois enää tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija

Jouduin itse naisena petetyksi vastaavanlaisesti ollessani ulkomailla opiskelemassa. Poikaystävä ei suostunut myöntämään, että poissaollessani hänellä olisi ollut suhdetta, vaikka sellaista aavistelin paluuni jälkeen. Valhe ja naisen vaisto ajoivat suhteen tuhoon kahdessa vuodessa. Kadun edelleen kymmenen vuotta tapahtuneesta etten lopettanut suhdetta heti ensimmäisistä aavistuksista. Ne kaksi vuotta olivat henkisesti piinallisia. Myöhemmin sain kuulla yhteisiltä ystäviltä, että kaikki muut olivat tienneet totuuden paitsi minä.

Tuosta kokemuksesta viisastuneena ja itse jo äidiksi tulleena toivon, että olet rehellinen läheisillesi. Valheet paljastuvat lopulta ja saavat paljon pahaa aikaan. Mieti mitä voisit vastata puhtain sydämin omalle tulevalle lapsellesi? Lapsellasikin on oikeus tietää kuka on oikea isä. Ajattelitko kantaa salaisuutta koko lapsesi elämän? Vaikka nyt pelkäät suhteesi puolesta niin mieti mitä tapahtuu, kun asia paljastuu lapsen jo synnyttyä. Mä ajattelisin, et lapsella on oikeus hyvään kotiin ja perheeseen oli siinä sitten vain äiti tai molemmat vanhemmat. Minä ottaisin sen miehen jota rakastan. Rakkaudessa lapsenkin on hyvä kasvaa. Onnea matkaan ja hyviä päätöksiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat