Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä selkeästi väärästä miehestä ja huonosta suhteesta eroon?

Vierailija

Olen eronnut pari vuotta sitten. Eron jälkeen tapasin miehen, jonka kanssa olemme olleet yli vuoden yhdessä, hän viettää paljon aikaa luonani. Minulla on myös kaksi alakouluikäistä lasta.

Tiedän, että mies on väärä minulle...Mies ei osallistu kotitöihin, ei ota lapsiani huomioon kuten pitäisi (eivätkä lapseni oikein pidä hänestä), syö kyllä ruokiani ja kuluttaa sähköä, mutta kuluihin ei haluaisi osallistua...ei kuulemma ole rahaa...Muutenkin on aika pessimistinen ja ailahteleva luonteeltaan. Kaiken lisäksi petti minua kesällä :(.

Ystävieni mielestä ansaitsisin paljon paremman miehen, ja heidän mielestään tämä on oikeastaan huonompi kuin eksäni! Miehen eksän kanssa olen jutellut, ja mies on kuulemma ollut ihan samanlainen jo heidän yhdessäoloaikanaan...olivat kauan yhdessä. Lastenhoitoon ei ole juurikaan osallistunut, pari kertaa vaihtanut vaipankin lapsilleen (silti haluaisi kanssani lapsia!). Tuntuu, ettei ole avioerostaankaan oppinut, vaan toistaa samat virheet uudestaan uuden naisen kanssa...:(

Mutta MIKSI en pääse miehestä eroon? Joku ihme voima pitää meitä yhdessä. Fyysisesti sovitaan loistavasti yhteen, välillämme on kosolti kemiaa ja sängyssä menee hyvin. Luulen, että tuon takia emme pysty eroamaan.

Kuitenkin järki sanoo, ettei tätä suhdetta kannattaisi jatkaa. Vaikka sitä mistä puolelta tarkastelee.

Siis, antakaa ystävät vinkkejä, miten tulisin järkiini ja pystyisin jättämään tämän suhteen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat