Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiinnitysvuodosta

Vierailija

täällä on kyllä varmasti kyseisestä aiheesta jo erillinen keskustelu mutta ajattelin nyt kirjoittaa uuden kun olen töissä enkä jaksa alkaa selailee ja oon liian malttamaton odottamaan iltaan :D

eli, kierto päivä 17? (menut alko 4.11), ovulaatiosta 8 päivää? (12.11/tikutin) ja tänään on tullut aina vessassa käydessä vaaleanpunaista vuotoa paperiin kun on pyyhkinyt, HYVIN vähän, mutta ei ole  valunu pikkuhouun suojaan. alaselkää särkee ja koko ajan kostea olo, tekee mieli suolakurkkua ja  valkosiplimajoneesia? :D voiko olla kiinnitysvuotoa? oon niin surkee ja alottelia laskemaan noita kiertopäiviä ja ovulaatioita kun on eka yrityskerta, toinen kierto ilman ehkäsyä.

millon voi  tehä raskaus testin? jänskättää niin paljon et tekis mieli kaikilta kysyä mut mielummin kysyn täältä 'tuntematomilta' kun alan kavereilta kyselee kun ei olla miehen kanssa kenellekkää kerrottu että lasta yritetään. 

kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! <3

Kommentit (3)

Vierailija

Anteeksi, mutta mikä on kiinnitysvuoto? En tiedä asiasta mitään, mutta kiinnostaa. Siis, jos olette 12.11. tikuttaneet sua, niin raskaustesti ei näytä vielä luotettavasti.

Vierailija

kyllä ihmiset on pikkumaisia veepäitä, juurikin sitä kiinnittymisvuotoa tarkoitin mutta kiireessä kirjotin mitä sattuu. Tietääpähä ettei tänne palstalle tule enään kyselemään :)

-ap

Uusimmat

Suosituimmat