Seuraa 

Sivut

Kommentit (118)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Likkaa kuvat kohtaa ja luo itsellesi kuva-albumi ja sitte sinne tulle lisää kuva/kuvia ja sitte sillee vaan ;)

JA kylhän se hätä tilassa klo 13 menee mutta tyttö pääsee koulusta jo 14 kotiin eli mieluiten kyl sen jälkeen et saisin sen matkaan mukaan -> en haluu et on viel yksin juurikaan päivisin kotona :/

Lottis, elä laita enään sähkäriin suotta kuvia, suoraan vaan jo Kuttulaan :)

Koitappa auttasko tämä!

En pysty käyttämään MSN Yhteisöjä ollenkaan ja saan usein " Salli evästeet" -viestin

MSN Yhteisöt ja Microsoft .NET Passport käyttävät evästeitä tunnistaakseen käyttäjän ja tallentaakseen tiedot käyttämistäsi yhteisöistä. Voidaksesi käyttää MSN Yhteisöjä sinun pitää sallia evästeet tietokoneessasi. Salliaksesi evästeet Internet Explorer 6:ssa

Valitse Työkalut-valikosta Internet-asetukset.

Valitse tietosuoja-lehti, ja siirrä liukusäädin kohtaan Normaali.

Klikkaa OK.

Huomautus: Jos käytät MSN Exploreria, sinun täytyy siltikin sallia evästeet Internet Explorerissa. Avaa Internet Explorer klikkaamalla Käynnistä, valitse Ohjelmat, ja valitse sitten Internet Explorer. Seuraa yllä olevia ohjeita muutaaksesi evästeiden asetukset.

Tietoa evästeiden muuttamisesta muilla selaimilla saa Ohjeesta kohdasta Muuta selaimesi evästeasetukset.

Toivottavasti menee nyt teidän laskelmat läpi, ettei mitään hirmulaskuja lähettele sieltä kelasta bd. Ja aika ihme että kelassa myönnetään tollaset heidän laskuvirheet *ihmeiden aika ei ole ohi*

[b]Nansku[/b]: Eikö teillä ultrassa näkynyt kumpi tulee vai ettekö halunneet tietää?

Mistä voin muuttaa noita suojauksia (tai jotain), että mahdollisesti pääsisin laittamaan hakemuksen menemään.. (meil on explorer)

HUoh.. Menee hermot..

Jos menette sivulle groups.msn.com, niin eikö teillä tule siihen vasempaan laitan sellaista palkkia kuin " omat yhteisöt" ? Mä en ole koskaan etsinyt yhteisöä haun kautta, vaan menen siitä (siis jos suora linkki ei toimi).

Mä en jostain syystä pääsekään nyt lukemaan muiden viestejä. Se vaan herjaa mua.......... Niin ja kun joku puhui jostain salasanasta niin ei mun tarttenu mitään salasanaa keksiä siinä alkuvaiheessa, joten onkohan joku mennyt pieleen?!?!?!?

Siis mitä sinne suljettuun yhteisöön pääsyyn tarvitaan?

Siis sähköposti (omalla nimellä) hotmailista/jippiistä/ (mikä muu käy?)

ja sit toi PIIPAAN mainitsema passport.net-tunnus

Oonko mä nyt ihan oikein ymmärtänyt??

Ja, kiitos, NEKKU, MARIEELA ja HÖNTTÄ: salasana tuli perille!

Laitoin sulle salasanan. Laita sen siihen kohtaan,missä kysytään salasanaa ja kirjaudut sisälle,niin helppoa se on. Sit pääset sinne katsomaan niitä saapuneita viestejä. Lopuksi aina kirjaudut ulos.

Kelassa ovat aamukaffilla tai sanovat että palaveris :)) Ihme ku heti tiesi kuka soitti ja mistä asiasta => minäkö puheenaiheena siellä kaffipöydäs ;))

Mäkin nyt sit vastaan tännekin ;)

Eli pääsisin aikasintaan 15.30 kaupunkiin JOS mies ei tartte huomenissa autoa. Julkisilla en rupee kulkee 2 muksun kanssa ruuhka aikana, se on jotain kamalaa :/

Mutta siis näin!!!

Tökki tökkii, pääsin sentää yhen viesti äsken kirjoitta, eikä menny ku hermo ja aikaa kamalasti ;DDD

Kun en ole koskaan siitä tykännyt :/ Eli tuo mun nikki on muutettu siitä mun oikeasta lempinimestä jota käytän, eli Nanna. Ainut mistä näkee mun oikean nimen on tosiaan sähköpostista ja papereista ;)

Hoksasin, että jostain syystä nyt alkoi tekemään tuo msn seuraavaa: Jos menen ihan ihin tahansa siellä saan ensin tyhjän (valkoisen) sivun näkyviin, backillä ja koitan uudestaan niin johan aukee. Tod. omituista, mutta näin täällä. FireF ja Exp. tekee samaa. Että älkää luovuttako, kokeilkaa sen backin kautta.

Ensinnäkin LOTTIS:

Siitä linkistä joka on truplien sähkäris= se välillä tökkii! Mulla kans tulee välillä tyhjä sivu mutta yritä vaan uudelleen ja uudelleen niin kauan ku homma alkaa toimii.

Tässä suora linkki sinne msn:ään:

http://login.passport.net/uilogin.srf?lc=1035&id=24002

Eli tuolta sitten sisään tai luomaan tunnuksia.

Kun aloitat kirjoittamaan Kuttulassa viestiä, niin välillä antaa laittaa vaan otsikon. Laita kirjotus/vastaus kiinni ja yritä uudelleen. Kyllä se avautuu koko homma kunhan aikansa yrittää.

Kyllä tää tästä selvennee pikku hiljaa!

Ootko kokeillu kirjottaa sen osoitekenttään?

Jos se ei auta niin entäs jos koitat tuolta msn:n kautta http://groups.msn.com/ eli pääsetkö sinne sisään ja jos pääset niin etsi sieltä kutut yhteisö ja koita vielä sitä. ei luovuteta, kyllä joku keino keksitään! =)

Marieela:Laitan sulle nyt tännekin.. Käviskö sulle paremmin sit ennen puoltapäivää vai tuo iltapäivä? odottelen Neidin vastausta kumpi sille olisi parempi, ettei silloin klo. 13 tarvitse sun kiirehtiä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat