Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittava naapuri jonka kanssa joudun lasten takia tekemisiin päivittäin

Vierailija

Auttakaa. Meidän naapuriin (paritalo) muutti jokin aika sitten todella rasittava perhe, tai muu perhe kai ok, mutta rouva on suorastaan sietämätön. Juoruilee koko ajan ja puhuu pahaa selän takana kaikista ja on suoraan sanottuna pahansuopa. Yritin aluksi sietää juttuja, ja pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta nyt alkaa raja tulla vastaan. Heillä on hyvin saman ikäisiä lapsia (alle kouluikäisiä) ja joudun siksi olemaan lähes päivittäin tekemisissä. Mä en oikeasti kestä häntä enää hetkeäkään. Olen jopa ruvennut miehelle puhumaan muutosta tämän takia, ja hän pitää mua hulluna. Ollaan molemmat vielä kotiäitejä, meillä pieni vauva ja ainakin 1,5 vuotta olis mun tarkoitus olla kotona, joten se aika menee sitten aika pitkälti näin, etten pysty välttelemään tätä naapuria. Jospa oliskin joku satunnainen tuttava kyseessä, niin ei tarvitsisi nähdä kuin kerran vuodessa, mutta kun oikeasti joka päivä. Meidän pihat on ihan vierekkäin ja hän aina huutelee jotain aidan yli jos näkee että olemme pihassa. Soittelee myös koko ajan ovikelloa ja keksipä siinä jotain tekosyitä sitten. 

Kommentit (2)

Vierailija

Hän on vielä kertonut, että hänellä ei ole yhtään ystävää (en sitten tiedä miten edes voi elää elämää niin, ettei mistään elämänvaiheesta jää ystäviä mukaan) ja on hyvin yksinäinen ja siksikin mulla on huono omatunto että mäkin hänet hylkään näin, mutta oikeasti. Hän käyttäytyy kuin viisivuotias tyttö, levitellen aina juttuja niistä, jotka eivät ole paikalla, varmistellakseen omaa asemaansa? Ei toisaalta ihmekään jos ei oikein ystäviä saa tolla käytöksellä.

Vierailija

Auttakaa. Meidän naapuriin (paritalo) muutti jokin aika sitten todella rasittava perhe, tai muu perhe kai ok, mutta rouva on suorastaan sietämätön. Juoruilee koko ajan ja puhuu pahaa selän takana kaikista ja on suoraan sanottuna pahansuopa. Yritin aluksi sietää juttuja, ja pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta nyt alkaa raja tulla vastaan. Heillä on hyvin saman ikäisiä lapsia (alle kouluikäisiä) ja joudun siksi olemaan lähes päivittäin tekemisissä. Mä en oikeasti kestä häntä enää hetkeäkään. Olen jopa ruvennut miehelle puhumaan muutosta tämän takia, ja hän pitää mua hulluna. Ollaan molemmat vielä kotiäitejä, meillä pieni vauva ja ainakin 1,5 vuotta olis mun tarkoitus olla kotona, joten se aika menee sitten aika pitkälti näin, etten pysty välttelemään tätä naapuria. Jospa oliskin joku satunnainen tuttava kyseessä, niin ei tarvitsisi nähdä kuin kerran vuodessa, mutta kun oikeasti joka päivä. Meidän pihat on ihan vierekkäin ja hän aina huutelee jotain aidan yli jos näkee että olemme pihassa. Soittelee myös koko ajan ovikelloa ja keksipä siinä jotain tekosyitä sitten. 

Vierailija

Ihan kuin meidän naapurin rouvasta kirjoitettu! Ymmärrän sinua niin hyvin!Oikein mitään konstia emme ole tilanteeseen keksineet mutta yritän aina lyhyesti kommentoida ja poistua sit jonnekkin "omiin hommiin",pitää vaan ihan minimit kohteliaisuusvälit. Sääliksikin häntä vähän käy.Mutta ole varovainen ettet paljasta mitään oman perheesi asioita hänelle,ne saattavat lähteä kiertoon mitä ihmeellisimpinä versioina.

Uusimmat

Suosituimmat