Seuraa 

Onko täällä ketään, joka on sairastanut nuoruudessaan kondylooman ja nyt pähkäilee lapsettomana?

Itselläni ko tauti läpikäyty ja yksi lapsi tullut luomusti vuoden yrityksellä. Nyt toista ollaan yritetty jo 2,5 vuotta, ilman tulosta. Yksi keskenmeno mahtuu tähän aikaan rv8.

Olisi kiva tietää mitä hoitoja olis tämän läpikäyneille suunniteltu.

Kommentit (3)

Mulla on ollut kondylooma nuoruudessani, mutta mitenkään se ei ole vaikuttanut lapsettomuushoitohin. Lapsettomuutta meillä on takana noin 5 vuotta ja yhtään raskautta ei ole alkanut. Ikää mulla on jo 39. Hoitoina on ollut clomiavusteiset inssit ja 4 ivf:ää.

Toivottavasti te saatte avun nopeammin.

Eka inssi onnistui, mut meni kesken rv 9+0. Ainoa kerta kun tuosta laseroinnista on lapsettomuushoitojen kohdalla keskusteltu on silloin, kun lekuri mainitsi, että se SAATTAA vaikuttaa kohdunkaulan limaan niin, ettei se läpäise enää siittiöitä. Eli mistäpä tuon tietää, vaikka minun kohdallani olis juuri noin. Mitään muuta syytä tärppäämättömyydelle ei ole löytynyt kuin korkea prolaktiini. Ja koska inssi + hormonit auttoi heti ekalla kerralla, niin voihan olla, ettei mun kohdunkaula läpäise siittiöitä. Suoranaisesti tuo ei kuitenkaan aiheuta lapsettomuutta. Näin mulle on ainakin kaksi lapsettomuuslääkäriä sanonut.

MollyJii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat