Vierailija

Mä alan olee jo aivan KYPSÄ!!Voiko olla mahdollista,että menkat kestää VIIKON!!P*rkle,kun ennen päästiin 5pvällä ja nyt sitten ainakin viikon vuotaa,tosin kivut vähentynyt ja pärjään ihan pikkuhousunsuojilla,mutta silti.Ja mä kun niin odotin,että olis loppunut kokonaan,mutta ei,menkat tulee TASAN kk:nn välein.

Lisäks oon öisin alkanu hikoilee aivan älyttömästi ja halut on kadonnut ties minne,pinnaa kiristää ja mitäs vielä...niin ja TÖRKEE nälkä kokoajan(noinkohan tuohon vois liittyä??)

Kierukka ollu kuitenkin jo 8kk...tuntuu,että käyn otattaa pois koko härvelin??

Kommentit (3)

Tossa esitteessä sanotaan, että eka vuosi voi olla runsastakin vuotoa ja sitten vasta tasaantuu tai loppuu kokonaan! Kovin yksilöllistä tuntuu olevan miten elimistö siihen reagoi. Kaikillehan se ei sovi ollenkaan!

Menkkojen kanssa ei ollut ongelmia. Oiskohan alkuun ollu se pari kk vuotoa. sitte loppu kokonaan.

Mutta mulla oli muuta inhottavaa, tuli sellasia ihme hikoilukohtauksia vitsiä väännettiinki, että mummotauti iskeny...

enkä ollu muutenkaa oikein oma itteni, saatto olla pitkiäki aikoja ettei seksi kiinnostanu. olin aika äkäinenkin.

Poistatin vauvakuumeen takia, enkä taida kyllä moista värkkiä enää ottaa.

Toisille passaa toisille ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat