Pitäisikö karkit poistaa kassoilta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä lapsilta saan kiellettyä karkit, mutta itseltäni! En pysty vastustamaan. Eli pois silmistä. Ehkä jopa Alkoon tai muualle piiloon kaikki.

Vierailija

Kylläkin karkit ja kaikki muut pitäisi siirtää muualla siitä kassojen luota,kyllä ne muualta myymälästä löytyy jos kyseistä tuotetta tarvii

Vierailija

Ehdottomasti tekisi ihmisille hyvää jos karkit olisi pois kassojen vierestä. Mutta en jaksa uskoa että kaupat suomessa suostuvat tähän. Saavat paljon rahaa siitä, että karkit on siinä kassoilla. Ihmiset tekee hyvin herkästi heräte ostoksia kun ne on siinä. Esim. minä suklaata joka kauppareissulla

Vierailija
Vierailija

Saavat paljon rahaa siitä, että karkit on siinä kassoilla. Ihmiset tekee hyvin herkästi heräte ostoksia kun ne on siinä. 

Mikä lienee juuri yrityksen ideakin? Saada rahaa. Jos lapsi kinuaa karkkia ja sitä ei ole aikomus ostaa, se on vain lapselle sitten opetettava, että mitä tarkoittaa sana ei. Ja itselleen myös, jos se suklaapatukka lipsahtaa koriin, vaikkei tarkoitus ollutkaan.

Vierailija

Ei, kyllä niiden ohi pitää pystyä kulkemaan, jos ei ole karkkipäivä. Toki monesti lapset siinä vinkuu karkkia, mutta kun ei anna periksi, niin se loppuu aikanaan, ja oppivat siinä samalla ettei kaikkea mitä mieli tekee tartte saada :) Osaavat sitte aikuisenakin kulkea sen karkkihyllyn ohitse :D

Vierailija
Vierailija

Prismoissa EI ole karkkeja kassoilla ;)

Kyllä ainakin Rauman prismassa on. Pastilleja ainakin moneen lähtöön. Ja jos nyt joku väittää, että pastillit ei ole karkkeja, niin kyllä ne meillä menee samaan kategoriaan. Lapset niitä mankuu ihan samalla tavalla kun karkkihyllyllä karkkia, ja vanhemmatkin helposti saa mielitekoja, kun ne siinä vieressä kököttää. 

Oma mielipiteeni on kaksijakoinen. Toisaalta mua ärsyttää, kun ne on siinä kiusaamassa, toisaalta osaan kyllä halutessani kieltää ne lapsilta sekä itseltäni. Olkoon siinä, kasvattaapahan mielenlujuutta :) Samalla periaatteellahan kassoilta pitäisi poistaa kaikki muutkin häiriötekijät, tupakasta alkaen. 

Vierailija
Vierailija

Prismoissa EI ole karkkeja kassoilla ;)

Jaa ei vai? Kyllä itse Prismassa käydessäni olen huomannut muun muassa suklaapatukoita kassoilla.

Ihan varmaan briteistä seitsemän kymmenestä ottaisi jotain kuivattuja hedelmiä koriin karkin sijaan, juujuu.
Itseäni ei yleensä kassalla houkuta karkit. Siinä vaiheessa oon jo tehnyt ostospäätökseni ja olen vain maksamassa, ei enää herää mielitekoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat